دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تبریک محسن خلیلی با کنایه

ما یک قدرت را شکست دادیم؛ تبریک محسن خلیلی با کنایه!؛ بازیکن سابق پرسپولیس پس از برد ارزشمند این تیم برابر النصر عربستان تبریکی کنایه آمیز روی آنتن تلویزیون گفت.

تبریک محسن خلیلی با کنایه

به گزارش ورزش، پرسپولیس پس از 120 دقیقه جدال نفس گیر و سرانجام در ضربات پنالتی موفق شد بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از النصر عربستان ببرد و برای دومین بار طی سه فصل اخیر راهی فینال مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن شد.


در هنگام پخش زنده این بازی محمد نصرتی و محسن خلیلی دو بازیکن سال های نه چندان دور تیم پرسپولیس مهمان برنامه شبکه 3 بودند و در فواصل مختلف نظرات خود را بیان می کردند.


پس از پایان این بازی فوق حساس هم این دو پرسپولیسی اظهار نظر کردند که اتفاق خاصی در این لحظات رخ داد. محسن خلیلی تبریک خود به پرسپولیسی ها را با جمله ای کنایه آمیز به کاپیتان تیم رقیب دیرینه، یعنی وریا غفوری، بیان کرد.


او درباره صعود پرسپولیس به فینال آسیا گفت: «ما النصر را شکست ندادیم، ما یک قدرت را شکست دادیم.» این جمله خلیلی به شکل واضحی اشاره به توییت وریا غفوری بعد از صعود به فینال جام حذفی و گذشتن از سد پرسپولیس در آن رقابت ها داشت؛ توییتی که واکنش های مختلف پرسپولیسی ها را برانگیخته بود .

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋