دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلزنی قربانی بعد از دعوت به تیم ملی آذربایجان

گلزنی قربانی بعد از دعوت به تیم ملی آذربایجان

مهاجم ایرانی سومقایت روند گلزنی‌های خود برای این تیم را ادامه داد.

به گزارش ورزش، در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت که علی قربانی را مثل دیدارهای اخیرش در خط حمله و آدام همتی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز(به وقت ایران) مقابل تیم رده هفتمی گابالا قرار گرفت.

علی قربانی که پس از درخشش در بازی‌های اخیرشان به تیم ملی آذربایجان هم دعوت شده بود، در دقیقه ۲۶ مسابقه امروز توانست دروازه گابالا را باز کند و سومقایت را با یک گل پیش بیندازد.

گابالا پیش از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت به تساوی یک بر یک خانگی مقابل تیم سومقایت دست پیدا کرد تا یاران قربانی و همتی با این نتیجه ۸ امتیازی شوند و با تفاضل گل کمتر نسبت به کِشلا در جایگاه دوم جدول لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرند.

علی قربانی که در سه دیدار اخیرشان موفق به زدن ۴ گل شده بود، امروز هم توانست روند خوب گلزنی خود را ادامه دهد و به پنجمین گل در پنجمین بازی فصل دست پیدا کند.

مهاجم سابق استقلال و سپاهان که دوران متفاوتی را در سومقایت سپری می‌کند، امیدوار است پس از دعوت به تیم ملی آذربایجان، برای این تیم نیز به میدان برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋