دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی قریب الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

ادعای موندودپورتیوو؛ جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا؛ به فاصله شش روز تا پایان نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا انتظار دارد کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

به گزارش ورزش، تنها شش روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات باقیمانده و باشگاه بارسلونا که 30 درصد از بودجه خود را به دلیل شیوع کرونا از دست رفته می بیند، به دنبال فروش بازیکن و ایجاد توازن مالی به خصوص در بخش دستمزدهاست.

تاکنون آرتور ملو، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، لوئیس سوارز، موسی واگه و نلسون سمدو از بارسا جدا شده اند و باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

به نظر می رسید ریکی پویج و کارلس آلنیا دو هافبک جوان بارسا که در ایده های رونالد کومان جایگاه ثابت ندارند، بارسا را ترک کنند اما هر دو اعلام کرده اند که قصد جدایی ندارند.

بازیکنان دیگری که در فهرست خروج قرار دارند و بارسا خوشبین است که به شکل دائمی یا قرضی آنها را واگذار کند، عبارتند از: ساموئل اومتیتی، مارتین برایثویت، ژان کلر تودیبو و رافینیا که هر کدام نیز داستان خاص خود را دارند.

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

اومتیتی به دلیل دستمزد بالایش پیشنهاد خاصی از باشگاه های دیگر دریافت نکرده و همچنان مصدوم است. برایثویت که زمستان گذشته به بارسا پیوست، قصد جدایی ندارد و او نیز فعلا مصدوم و به دور از میادین است.

شرایط تودیبو و رافینیا اما متفاوت است و هر دو در انتظار پیشنهادی برای جدایی از بارسا هستند. از قرارداد رافینیا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و به سود بارسلوناست که همین تابستان او را به باشگاه دیگر انتقال دهد.

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋