دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

ژوزه مورینیو هنوز نتوانسته شکست از بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 را فراموش کند.

به گزارش ورزش، ژوزه مورینیو سال هاست که در سطح اول فوتبال دنیا در حال مربیگری است و تقریبا به تمام افتخارات ممکن دست یافته است. مورینیو با پورتو و اینتر در سال های 2004 و 2010 توانست فاتح لیگ قهرمانان شود و سال 2012 نیز توانست رئال مادرید را با ثبت انواع رکوردها قهرمان لالیگا کند. او در چلسی و منچستریونایتد نیز موفق به کسب عناوین قهرمانی شد و حالا هدایت تاتنهام را برعهده دارد.

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

مورینیو در مورد بدترین شب مربیگری خود به کانال تلویزیونی sic پرتغال گفت:« اگر بخواهم یک بازی را به عنوان بدترین شب مربیگری ام انتخاب کنم، بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 است که در پنالتی ها به بایرن باختیم. رئال من بدون هیج تردیدی بهترین تیم اروپا بود و در لالیگا توانسته بودیم با ثبت رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده قهرمان شویم. اگر به فینال می رفتیم قطعا قهرمان می شدیم.

بی رحمانه تر زمانی است که من رونالدو، سرخیو راموس و کاکا را جزو پنالتی زن ها قرار دادم. یعنی بازیکنانی که بسیار به ندرت پنالتی خود را از دست می دادند ولی هر سه پنالتی خود را از دست دادند. همین باعث می شود که نتوانم آن شکست را هضم کنم.

مورینیو: آن بازی بدترین شب مربیگری من بود

همچنین زمانی که مربی چلسی بودم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به لیورپول در نیمه نهایی باختیم در حالی که اگر وی ای آر بود، گل لیورپول مردود اعلام می شد. آن شب هم برایم خاطره تلخی به جا گذاشت.»

بهترین شب مربیگری:« شب خوب زیاد داشته ام ولی قطعا قهرمانی با پورتو در لیگ قهرمانان را با چیزی عوض نمی کنم. قهرمانی با یک تیم پرتغالی در لیگ قهرمانان یک شاهکار بود. از سال 2004 دیگر هیچ تیم پرتغالی نتوانسته قهرمان چمپیونزلیگ شود و مشخص نیست دیگر چه زمانی آن اتفاق تکرار خواهد شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋