دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی ترسم

تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم

با چهل میلیون هوادار به سمت قهرمانی می‌رویم؛ تیموری: سرباز تراکتور هستم و از کسی نمی‌ترسم!؛ میثم تیموری می‌گوید نگران خرید مدافع چپ جدید نیست و به عنوان یک سرباز با هرکسی رقابت می‌کند.

به گزارش ورزش، میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته تیم تراکتور، در حالی فصل را به پایان رساند که نقش پررنگی در قهرمانی جام حذفی تراکتور داشت و به خصوص در بازی فینال نمایش درخشانی را از خود ارائه کرد. او در گفتگو با خبرنگار ما به آمادگی اش برای شروع لیگ پرداخته و همچنین از پیشنهادات خارجی اش گفته.

او درباره قهرمانی جام حذفی و آغاز فصل جدید گفت: خداراشکر بازی سختی داشتیم و قهرمان شدیم. ما به آینده فکر می‌کنیم و هرچه زودتر میخواهیم آماده شویم. بالاخره باید یک تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا بسته شود. 

مدافع چپ تراکتور با اشاره به وضعیت خودش عنوان کرد: من قرارداد دارم یک سال دیگر. پایبند به قراردادم هستم، البته مشکلاتی هست که باید رفع شود اما باید بگویم که من سرباز تراکتور هستم و اولویت اولم تراکتور خواهد بود. در نیم فصل از لیگ ترکیه پیشنهاد داشتم اما ماندم تا فصل را تمام کنیم. الان هم یک پیشنهاد جدی از اردن دارم و حتی برگه قرارداد را هم فرستاده‌اند اما من به احترام تراکتور امضا نکرده ام. امیدوارم مشکلات حل شوند و دوباره در تبریز بمانم چون از حضور در اینجا لذت می‌برم.

تیموری در مورد حضور علیرضا منصوریان هم تصریح کرد: من افتخار کار کردن با ایشان را نداشتم و صحبتی هم با او از زمانی که سرمربی تراکتور شده نداشته ام اما امیدوارم که ایشان در کارشان موفق باشند و اگر فرصتی هم بود ما شاگردی شان را بکنیم. فکر میکنم با حمایت هواداران و حضور آقای منصوریان بتوانیم از گذشته موفق تر باشیم.

وی درباره شایعه خرید محمد نادری هم اظهار داشت: محمد نادری دوست صمیمی من است و در فوتبال اصلا این چیزها را ندارم. تمرکزم روی تمرینات است. بعضی شیطنت ها وجوددارد که تمرکز من را به هم بزنند و در نیم فصل هم هی می‌گفتند فلانی می‌آید جای تو را بگیرد اما دیدید که در طول فصل فیکس بودم. من بازیکن حرفه ای هستم و پایبند به قرارداد هستم.

مدافع چپ سابق استقلال و پارس جنوبی در این خصوص افزود: امسال آقای حاج صفی که یکی از افتخارات فوتبال ایران است در ترکیب تراکتور بود اما دیدید که من بیشترین تلاش را کردم و در تمرینات خودم را نشان دادم و آقای حاج صفی هم در پست دیگری به میدان رفت. من سرباز تراکتور هستم و بنویسید که آماده رقابت با هر بازیکنی خواهم بود. من از موقعی که در لیگ یک شروع کردم، همیشه بهترین رقیب ها را داشتم و از این موضوع لذت می‌برم چون میتوانم خودم را ثابت کنم، الان هم فقط به تمرینات شخصی ام و موفقیت تراکتور و رسیدن به تیم ملی فکر میکنم.

میثم تیموری درباره قانون منع خرید خارجی هم گفت: این فکر خوبی است که به بازیکنان ایرانی توجه بیشتری شود. بعضی از تیم ها دوست دارند از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده کنند اما فکر میکنم در داخل بازیکنانی هستند که بتوانند به تیم ها کمک کنند.

وی راجع به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان  و احتمال موفقیت این تیم گفت: صددرصد تراکتور این قدرت را دارد که موفق شود چرا که چهل میلیون هوادار دارد. ما همه تمرکزمان این است که در آسیا موفق شویم و میخواهیم سه قهرمانی کسب کنیم. تراکتور فصل جزو بهترین تیم ها از نظر پاس و مالکیت بود و در موقعیت سازی هم عملکرد خوبی داشت و شک نکنید این فصل آینده هم ادامه خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋