دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درویش وند: شک نکنید لژیونر خواهم شد

خوشحالم به تیم شهر مادرم پیوستم؛ درویش وند: شک نکنید لژیونر خواهم شد؛ درویش وند می‌گوید که ماشین سازی به هیچ عنوان تیم ضعیفی نیست و مدعی سقوط نخواهد بود.

درویش وند: شک نکنید لژیونر خواهم شد

به گزارش ورزش، ابوالفضل درویش وند دروازه‌بان سابق پرسپولیس و شاهین که به ماشین سازی پیوسته، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: تمرینات ده روزی است که شروع شده و من هم چهارمین جلسه ای است که در کنار تیم هستم و تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و آقای داوود فعال مربی دروازه بان ها هستند.

دروازه بان سابق پرسپولیس با اشاره به جایگاهی در ماشین سازی اظهار داشت: از زمانی که من آمدم آقای بیاتلو گفت که ما دروازه‌بان اول و سوم نداریم و من خیلی خوشم آمد از طرز فکر ایشان. اگر شاهین بوشهر می‌ماندم زیر ۲۵ بودم اما الان جزو لیست بزرگسالان هستم و چون ۱۲ بازی انجام دادم خرید لیگ برتری هم محسوب می‌شوم.

درویش‌وند درباره چشم انداز فوتبالش عنوان کرد: شک نکنید من همینجا به شما قول می‌دهم که چشم انداز من ملی پوش بودن است. بازیکن باید بزرگ فکر کند و پشتکار داشته باشد تا به هرچیزی

او در پایان راجع به وضعیت فنی ماشین سازی با بازیکنان جوان گفت: من اصلا به این اعتقادی ندارم که تیممان ضعیف است و تا وقتی بازی ها شروع نشود هیچ چیز مشخص نیست. آقای بیاتلو مربی جوان گرا و با دانشی است. ایشان در نود ارومیه عملکرد خوبی داشتند. به نظرم ماشین سازی کار خوبی کرده که جوان‌گرایی داشته و شاید فقط این تیم به همراه سایپا چنین جوان‌گرایی ای را انجام دادند. جا دارد از آقای داوود فعالی مربی دروازه‌بان‌های تیم هم تشکر کنم که با من تماس گرفتند و خیلی لطف داشتند و امیدوارم پاسخ محبت او را بدهم.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحالم و افتخار میکنم که به تیم شهر مادرم پیوسته ام و امیدوارم مثمر ثمر باشم. مطمئن باشید من شرایط خوبی خواهم داشت و یک روزی لژیونر می‌شوم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋