دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است

بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است

لوسین فاوره:؛ بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است؛ سرمربی دورتموند از پیروزی بر گلادباخا خوشحال بود ولی به تیمش هشدار داد که برای روزهای دشوار پیش رو اماده باشند.

به گزارش ورزش، دورتموند که فصل قبل باز هم قافیه را به بایرن مونیخ واگذار کرد، امسال به دنبال فتح عنوان قهرمانی است.

روز گذشته شاگردان لوسین فاوره در اولین هفته بوندسلیگا موفق شدند با گل های رینا و دبل ارلینگ هالند گلادباخ را مغلوب کنند. ستاره بازی هالند بود و با درخشش خود امیدواری ها به دورتموند را بالاتر برد.

بردیم ولی روزهای سختی در انتظار دورتموند است

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در نشست خبری بعد از بازی گفت:« من تمرین دادن بازیکنان جوان را دوست دارم و البته توجه خاصی هم به بازیکنان باتجربه تیم می کنم. خوشبختانه مجموعه ای بسیار خوب از بازیکنان جوان و باتجربه در اختیار داریم و تیم بسیار خوبی هستیم.

این تنها یک پیروزی بود و روزهای سختی در انتظار تیم است. باید هر هفته سه دیدار انجام دهیم و به همین خاطر باید خیلی مواظب بود. هر تیمی نیاز به ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. نمی توان تنها به بازیکنان جوان و یا باتجربه ها اکتفا کرد.»

سرمربی سوئیسی دورتموند از گل سوم تیمش به که از یک ضد حمله و با همکاری سانچو و هالند به ثمر رسید، به وجد آمده است.

او در این رابطه گفت:« من چنین گل های را دوست دارم و نشان از هوش بالای بازیکنان داد البته نباید فراموش کنیم که گلادباخ چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت. آنها تیم خوبی هستند و شرایط را برای ما سخت کردند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋