دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

جمال موسیالا پدیده نوجوان بایرن مونیخ در جریان پیروزی 8-0 این تیم مقابل شالکه گلزنی کرد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را بشکند.

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

به گزارش ورزش، جمال موسیالا پدیده نوجوان انگلیسی بایرن مونیخ دیشب در دومین بازی رسمی خود با پیراهن تیم باواریایی موفق به گلزنی شد تا رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

 

بایرن مونیخ دیشب در آلیانز آرنا شبی درخشان را پشت سر گذاشت تا در اولین قدم در فصل جدید نشان دهد در اوج قدرت به سر می برد. شاگردان هانسی فلیک در این بازی با درخشش ستاره هایی مثل سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، لروی سانه و توماس مولر موفق شدند حریف شان را در هم بکوبند.

 

اما علاوه بر سرژ گنابری، لئون گورتزکا، رابرت لواندفسکی، توماس مولر و لروی سانه که هفت گل از گلهای بایرن را زدند جمال موسیالا پدیده انگلیسی و 17ساله بایرن هم گل آخر تیمش را زد تا تاریخساز شود.

 

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

 

جمال که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شده بود در جناح چپ بایرن صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به سمت تیر نزدیک با شوتی کم ارتفاع موفق شد در دقیقه 81 دروازه شالکه را باز کرده و اولین گل حرفه ای خود با پیراهن بایرن را به ثمر برساند.

 

پدیده انگلیسی در حالی این گل را زد که 17 سال و 2015 روز سن داشت. او به این ترتیب موفق شد رکورد روکه سانتا کروز را شکسته و عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در بوندس لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

جمال موسیالا که تابعیت انگلیسی دارد و عضو تیم ملی جوانان انگلیس است در آلمان به دنیا آمده. او پیش از آنکه در سال 2019 به بایرن ملحق شده و عضو تیم جوانان این تیم شود در آکادمی چلسی عضویت داشت.

 

جمال موسیالا؛ معرفی یک پدیده جدید توسط بایرن

 

جمال در ماه ژوئن و در بازی مقابل فرایبورگ اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بایرن را انجام داده بود و به جوان‌ترین بازیکن بایرن تبدیل شده بود که در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان می‌رفت.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋