دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

برند شوستر:؛ بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر؛ ستاره آلمانی دهه 80 بارسا معتقد است که آبی اناری ها امسال تنها در لالیگا شانس موفقیت خواهند داشت.

به گزارش ورزش، بارسلونا فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشت و از یک هفته دیگر کار خود در فصل جدید را در مصاف با ویارئال شروع خواهد کرد. بارسا در لالیگا و کوپا دل ری ناکام ماند و در لیگ قهرمانان نیز با شکست 8-2 از بایرن حذفی تحقیرآمیز را تجربه کرد.

پس از این شکست، کیکه ستین از پست سرمربیگری اخراج شد و رونالد کومان به جای او انتخاب شد. قرار بود انقلابی عظیم در بارسا رخ دهد ولی تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته است و بارسا خوش شانس بود که در نهایت لیونل مسی از تصمیم خود برای جدایی صرفنظر کرد و یک سال دیگر نیز ماندنی شد.

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

برند شوستر که سابقه بازی برای هر دو تیم بارسا و رئال را دارد و در مقطعی مربی کهکشانی ها نیز بود، در مورد وضعیت کنونی بارسا به اوندا سرو گفت:« معتقدم بارسا فصل جاری تنها در لالیگا و در مجموع رقابت های داخلی شانس قهرمانی دارد و در لیگ قهرمانان شانسی برای این تیم قائل نیستم.

پاکسازی وسیع در بارسا قرار بود با فروش لیونل مسی اتفاق بیفتد و معتقدم باشگاه چنین تصوری داشت ولی مسی خود درخواست جدایی به عنوان بازیکن آزاد را داد و برنامه های قبلی به هم ریخت.»

بارسا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد و نه بیشتر

شوستر ادامه داد:« وقتی یک مربی وارد باشگاهی جدید می شود، انتظار پاکسازی از او اشتباه است چرا که در نهایت ممکن است بازیکنان مازادش در تیم ماندنی شوند و در این صورت از همان ابتدا با یک معضل روبرو شود. بارسا در وضعیتی دشوار به سر می برد و انقلاب در این تیم الزامی است ولی این اتفاق باید به مرور زمان رخ دهد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋