دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نوازی: فقط یک فرصت به شباب الاهلی دادیم

نوازی: فقط یک فرصت به شباب الاهلی دادیم

داشته‌های ما همین جوانان بودند؛ نوازی: فقط یک فرصت به شباب الاهلی دادیم؛ مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است شباب الاهلی از تنها فرصتی که به دست آورد، به گل رسید و موجب شکست آنها شد.

به گزارش ورزش، محمد نوازی در نشست خبری پس از شکست شهرخودرو مقابل شباب الاهلی در نشست خبری گفت: نمایش خوبی در بازی امروز ارائه دادیم و واقعیت این است که تمام داشته‌های ما همین بازیکنان جوان بودند.

او ادامه داد: نتوانستیم از بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب کرده بودیم، استفاده کنیم و مشکل خیلی بزرگی برای ما به وجود آمد ولی نمی‌توانستیم هم به بازی‌های لیگ قهرمانان نیایم چراکه مشکلات دیگری برای ما اتفاق می‌افتاد.

مربی شهرخودرو اضافه کرد: مربیان جوانی که به شهرخودرو اضافه شدیم، قصد داشتیم شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان تیم پیدا کنیم و به نظرم فوتبال زیبا و استثنایی ارائه دادیم. فوتبال خودمان را به آسیا نشان دادیم و این موضوع الگویی برای ما بود.

نوازی تصریح کرد: تمام تاکتیک‌های تیم اجرا شد و هیچ شانسی به شباب الاهلی ندادیم. آنها هیچ موقعیتی نداشتند و تنها در اثر یک اشتباه خط دفاعی گل خوردیم. متاسفانه شانس امروز با تیم اماراتی بود ولی خیلی خوشحال هستیم که به مراتب بهتر از مسابقه اول کار کردیم و جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم.

او عنوان کرد: ما چه صعود می‌کردیم و چه این اتفاق نمی‌افتاد، این اجازه را دادیم که بازیکنان فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. قطعا به مرحله بعد نمی‌رویم ولی در دو بازی بعدی قطعا از این دیدار بهتر کار می‌کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋