دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

اسکار:؛ اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است؛ هافبک برزیلی سابق چلسی ابراز امیدواری کرد که بتواند بار دیگر فرصت بازی در فوتبال اروپا را به دست بیاورد.

به گزارش ورزش، اسکار هافبک برزیلی سابق چلسی از تمایل خود برای بازی دوباره در اروپا صحبت کرد. طی سه سال گذشته، اسکار در چین برای شانگهای SIPG بازی کرده است؛ تیمی که 60 میلیون پوند برای جذب این بازیکن برزیلی به چلسی پرداخت کرد.

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

اسکار درباره تمایلش برای بازگشت به فوتبال اروپا گفت:‌« واقعاً می خواهم به اروپا برگردم اما الان شرایطش مهیا نیست. در حال حاضر در چین احساس خوبی دارم و هنوز قراردادی دارم که امیدوارم بتوانم به آن پایبند بمانم.

چند تیم خوب به من پیشنهاد داده اند که به اروپا برگردم اما اکنون انجام این کار برایم دشوار است. در مساله بازگشت به اروپا مشکلاتی وجود دارد. فعلا امیدوارم که در اینجا با آرامش به فوتبالم ادامه دهم، سپس به بازگشت به اروپا فکر خواهم کرد.»

اگر به اروپا برگردم، انتخاب اولم چلسی است

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:« در صورت بازگشت، گزینه نخستم چلسی خواهد بود و خیلی دوست دارم بار دیگر در این باشگاه بازی کنم.

وقتی کودک بودم، لیگ ایتالیا را بسیار تماشا می کردم چون تعداد زیادی برزیلی در آنجا حضور داشتند. طبعا بازی در تیم هایی مثل اینتر و میلان را دوست دارم و گزینه حضور در سری آ نیز مدنظرم خواهد بود. قطعا بازگشت به فوتبال اروپا می تواند اتفاق فوق العاده ای باشد و امیدوارم روزی این مساله محقق شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋