دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رخصت ستاره جدید میلان از گتوزو

ساندرو تونالی، هافبک جدید میلان مدعی شد بسیار علاقمند به انتقال به این تیم بوده است.

رخصت ستاره جدید میلان از گتوزو

به گزارش ورزش، در حالیکه به نظر می رسید انتقال ساندرو تونالی به اینتر قطعی باشد، به یکباره نراتزوری از این انتقال انصراف داد و هافبک 20 ساله ایتالیایی تصمیم گرفت راهی میلان شود. حالا ساندرو تونالی در اولین مصاحبه از علاقه قلبی اش به این انتقال و روند طی شده در هفته های اخیر صحبت کرده است.

 

ساندرو تونالی گفت: "از جایی آمده ام که همه تقریبا طرفدار میلان هستند، از جمله پدرم که از کودکی این علاقه را به من منتقل کرد. من مدت ها بود می خواستم راهی میلان شوم. من زیاد با ماسیمو سلینو، رئیس برشا صحبت نمی کنم، اما او فورا متوجه شد که انتقال به میلان برای من چه معنایی دارد. او گفت که اجازه می دهد انتخاب خودم را داشته باشم و به قولش نیز عمل کرد.

 

رخصت ستاره جدید میلان از گتوزو

 

من از رئیس خواستم برای انتقالم به میلان تلاش کند و او نیز تمام و کمال این کار را انجام داد. وقتی فهمیدم فرصت پیوستن به میلان وجود دارد، درهای دیگر را بستم. من باید به میلان می آمدم. مدیر برنامه ام مذاکرات زیادی با اینتر انجام داد، اما او با تصمیمی درست مرا در جریان نمی گذاشت تا حواسم پرت نشود. اما به محض شنیدن خبر پیشنهاد میلان او دانست که من خواهان رفتن به این تیم هستم، پس ما با صحبت کردیم و من به او اجازه دادم که به کارش ادامه دهد."

 

ساندرو تونالی حتی با رینو گتوزو، ستاره سابق میلان و سرمربی فعلی ناپولی تماس گرفته و از او برای پوشیدن پیراهن شماره 8 داجازه گرفته است. تونالی در این رابطه گفت:  "گتوزو اسطوره من بود و هنوز هم هست. شماره 8 در اختیار کسی نبود، بنابراین من آن را انتخاب کردم، زیرا برای من معنی زیادی دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋