دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سهراب به دنبال پایان ماموریت نیمه تمام

بر اساس اعلام مالک باشگاه خوشه طلایی سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده؛ تیمی که فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک با صعود به لیگ برتر فاصله زیادی نداشت.

سهراب به دنبال پایان ماموریت نیمه تمام

به گزارش ورزش؛ خوشه طلایی سومین تیم دسته اولی است که سهراب بختیاری زاده هدایت آن را برعهده می گیرد؛ بعد از تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان. و البته کار سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که ماموریت او پایان یک کار ناتمام است؛ صعود به لیگ برتر. 

خوشه طلایی در دو فصل اخیر با هدایت محسن عاشوری ابتدا قهرمان لیگ 2 شد و در اولین فصل حضور در لیگ یک به مقام چهارمی دست پیدا کرد و البته با توجه به این کارنامه بدون شک آماده صعود به لیگ برتر با هدایت سهراب بختیاری زاده است. مربی ای که در هفته های پایانی لیگ برتر عهده دار هدایت تیم شهر خودرو شد. شهر خودرو با هدایت او ارایه گر بازی های خوبی در لیگ برتر بود اما عدم نتیجه گیری موجب شد تا مدیران باشگاه شهر خودرو هدایت تیم را به سید مهدی رحمتی محول کنند. 

سهراب بدون شک همانند دیگر مربیان جوان در مربیگری حرف های زیادی برای گفتن دارد اما تا به امروز ایراد کار این بود که فرصت لازم به او داده نشد. به طور مثال در مقطعی مربی تیم امید بود اما تغییر کادر فنی موجب شد تا نتواند تیم امید را در مقدماتی المپک 2020 توکیو همراهی کند. اما خوشه طلایی تیمی است که در ابتدای فصل سهراب را به عنوان سرمربی برگزیده؛ حالا بختیاری زاده می تواند تیمی را با تفکرات خودش ببندد و در ادامه برای صعود به لیگ برتر تلاش کند. صعود به لیگ برتر به همراه خوشه طلایی می تواند موجب تغییر نگاه ها نسبت به این مربی جوان شود و او را در مسیر تازه ای قرار دهد. و البته سهراب در شرایطی هدایت این تیم را برعهده گرفته که در روزهای اخیر بازیکنانش را از دست داده است. 5 بازیکن خوشه طلایی به نساجی رفته اند و یک بازیکن هم با ماشین سازی قرارداد بسته و شاید این ریزش ادامه داشته باشد. 

سهراب بختیاری زاده و صعود به لیگ برتر به همراه خوشه طلایی؛ این استراتژی او در ساوه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋