دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی قلی (عکس)

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)

پنجمین برد و ادامه صدرنشینی غافلگیرکننده شارلروا؛ رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)؛ تیم فوتبال شارلروا توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود، به صدرجدول لیگ بلژیک صعود کند.

به گزارش ورزش، ادامه رقابت های هفته پنجم ژوپیلر لیگ بلژیک، شب گذشته با انجام 4 بازی به انجام رسید که در یکی از این دیدارها، تیم فوتبال شارلوا با 2 گل از سد تیم زولته وارخم گذشت و با کشب 15 امتیاز از 5 بازی، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.


در این دیدار، کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلروا گل نخست شارلروا را به ثمر رساند تا در لیگ امسال، 3 گله شود. علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی این تیم، 88 دقیقه در ترکیب گورخرها به میدان رفت.
شارلرواکه چندسالی است با مالکیت یک ایرانی به نام مهدی بیات در رقابت های لیگ برتر بلژیک حضور پیدا کرده است، در این مدت از حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب خود استفاده کرده و اکنون نیز در میان بزرگان بلژیک همچون اندرلخت، کلوب بروخه و استاندارد لیژ توانسته با پیروزی در هر 5 دیدار ابتدایی خود به صدرجدول رده بندی صعود کند و باید دید این موفقیت را تا چه زمانی می توانند ادامه دهند.

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)


در حال حاضر، کاوه رضایی با 3 گل و علی قلی زاده با 2 پاس گل، بهترین گلزن و بهترین پاسور تیم شارلوا هستند و هواداران این تیم بلژیکی، امید زیادی به ساق های این دو بازیکن ایرانی دارند.


مدیران شارلروا از فصل گذشته، هدایت این تیم را به کریم بلحسین سپرده اند. این سرمربی فرانسوی، در سالهای گذشته به عنوان دستیار و تمرین دهنده با تیم های اندرلخت و کوتریک همکاری کرده بود و دو سالی است که به عنوان سرمربی، هدایت شارلوا را برعهده گرفته است. کریم بلحسین در دوران بازیگری نیز در تیم هایی نظیر خنت و استاندارد لیژ حضور داشته است.


شارلروا طی هفته های آینده باید دیدارهای نسبتا دشواری را با تیم های بیرشات ویلریج، استاندارد لیژ و خنک برگزار کند. باید دید گورخرها که لقب این تیم است، تا چه زمانی می توانند این صدرنشینی را ادامه دهند و آیا پس از 50 سال به عنوان قهرمانی لیگ بلژیک می رسند یا خیر.

رکورد صددرصدی کریم با کاوه و علی‌قلی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋