دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا و یوونتوس به دنبال جذب مدافع سیتی

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی مورد توجه دو تیم یوونتوس و بارسلونا قرار گرفته است.

بارسا و یوونتوس به دنبال جذب مدافع سیتی


به گزارش ورزش، تابستان سال گذشته بود که متچسترسیتی در ازای پرداخت پول نقد و انتقال دانیلو به یوونتوس، مقدمات جذب ژائو کانسلو از تورین را فراهم کرد. اما فصل اول مطابق میل این مدافع پرتغالی پیش نرفت و حالا نشریه موندودیپورتیوو خبر از تمایل دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای خرید این بازیکن داده است.

 

بارسا و یوونتوس به دنبال جذب مدافع سیتی

 

نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله منچسترسیتی قرار دارد و ممکن است این دو مدافع پرتغالی بین دو باشگاه معاوضه شوند. البته سیتی بیشتر برای فروش ژائو کانسلو خواهان پول نقد شده و علاقه چندانی به معاوضه نشان نداده است. همچنین یوونتوس نیز از فروش ژائو کانسلو پشیمان شده و می خواتد دوباره برای خرید او اقدام کند. این بازیکن در بسیاری از بازی های این فصل منچسترسیتی نیمکت نشین بود و احتمالا پپ گواردیولا مشکلی با جدایی او نخواهد داشت.

 

البته مذاکرات بین بارسلونا و منچسترسیتی تنها بر سر انتقال ژائو کانسلو نیست و اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی سیتیزن ها نیز مورد توجه بارسا قرار گرفته است. تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با سیتی باقی مانده و بارسلونا امیدوار است با قراردادی در حدود 15 میلیون یورو قادر به جذب اریک گارسیا باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋