دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تکلیف مدیریت صنعت نفت مشخص می شود

تکلیف مدیریت صنعت نفت مشخص می‌شود

اعضای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان فردا به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد.

به گزارش ورزش، صنعت نفت آبادان که طی دو فصل اخیر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و لیگ نوزدهم را با شرایط سختی به پایان رساند، به دنبال برنامه‌ریزی سریع‌تر برای حضور در فصل جدید است تا از سایر رقبای خود عقب نماند.

در شرایطی که بیشتر تیم‌های لیگ برتری تکلیف سرمربی خود را مشخص کرده، بازیکنان مد نظر سرمربیان را به خدمت گرفته و به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند، اما صنعت نفت آبادان هیچ فعالیتی انجام نداده و بیشتر نظاره‌گر بوده است.

صنعت نفت که فصل را با حضور در رده هفتم جدول به پایان رساند، در نقل و انتقالات تابستانی تاکنون هشت خروجی قطعی از بین نفرات اصلی‌اش داشته و بعید نیست در روزهای آینده به این تعداد اضافه شود.

اما قرار است وضعیت صنعت نفت هم طی ۲۴ ساعت آینده مشخص شود و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، فردا یکشنبه اعضای هیأت مدیره این باشگاه به دیدار رئیس شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خواهند رفت تا احکام جدید خود را دریافت کنند و احتمال می‌رود علی عیسی‌زاده نیز در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابقا شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋