دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال مدافع آرسنال به بارسلونا؛ به یک شرط

ممکن است هکتور بیرین، مدافع اسپانیایی آرسنال در تابستان امسال لباس بارسلونا را بر تن کند.

انتقال مدافع آرسنال به بارسلونا؛ به یک شرط

به گزارش ورزش، هکتور بیرین یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا است که اگرچه در یک سال اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده، اما همیشه نام او به عنوان یکی از گزینه های تقویت خط دفاعی بارسلونا مطرح شده است و نشریه اسپورت فاش کرد که شاید این انتقال بالاخره در تابستان امسال نهایی شود.

 

انتقال مدافع آرسنال به بارسلونا؛ به یک شرط

 

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا مذاکرات مقدماتی برای جذب این بازیکن را با ادو، مدیر ورزشی آرسنال انجام داده اند و قیمت احتمالی این انتقال نیز 25 میلیون یورو ارزیابی شده است. البته هنوز پیشرفت چندانی در روند مذاکرات انجام نشده و در واقع زمانی بارسلونا جدی تر برای خرید هکتور بیرین اقدام می کند که ابتدا نلسون سمدو، مدافع پرتغالی خود را به فروش رسانده باشد.

 

اگرچه نسلون سمدو در این سالها عملکرد پرفراز و نشیبی داشته، اما تیم هایی از لیگ برتر خواهان جذب این بازیکن شده اند و ژرژ مندس، مدیر برنامه پرتغالی او در تدارک برای انتقال این بازیکن به لیگ برتر است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بارسلونا به سرعت برای خرید هکتور بیرین می کند. اگرچه میکل آرتتا علاقمند به ماندن این مدافع اسپانیایی در لیگ برتر است، اما ممکن است در روزهای پایانی نقل و انتقالات شاهد بازگشت هکتور بیرین به باشگاه بارسلونا باشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋