دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره برزیلی؛ مرکز ثقل پروژه بازگشت بارسلونا

ستاره برزیلی؛ مرکز ثقل پروژه بازگشت بارسلونا

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا نقش مهمی در پروژه فصل بعد این باشگاه ایفا خواهد کرد.


به گزارش ورزش، دوران پساکرونا برای فیلیپ کوتینیو خوب پیش رفت و اگرچه او برخی دیدارهای بایرن مونیخ را به علت مصدومیت از دست داد، اما در نهایت با لباس این تیم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و اولین بار قهرمانی در این مسابقات را تجربه کرد.

 

ستاره برزیلی؛ مرکز ثقل پروژه بازگشت بارسلونا

 

اما به هر حال بایرن مونیخ علاقه ای به پرداخت بند 120 میلیون یورویی و دائمی ساختن قرارداد فیلیپ کوتینیو نشان نداد و این بازیکن در نهایت مجبور به بازگشت به بارسلونا شد. اما به نظر می رسد شرایط این بار برای هافبک برزیلی متفاوت باشد و طبق ادعای نشریه اسپورت، او نقشی محوری در تیم رونالد کومان خواهد داشت و به مرکز ثقل پروژه بازگشت این باشگاه تبدیل شده است.

 

فیلیپ کوتینیو از تاریخ هشت سپتامبر در تمرینات بارسلونا شرکت کرده و البته این روزها در کنار لیونل مسی به صورت انفرادی و جدا از گروه تمرین می کند. اما به هر حال شایعات انتقال او به لیگ برتر حقیقت ندارد و رونالد کومان قصد دارد از این ستاره خلاق برزیلی به عنوان مهره ثابت استفاده کند. این بدان معناست که احتمالا لیورپول 5 میلیون یورو دیگر نیز این فصل از بارسلونا دریافت می کند. با انجام 15 بازی دیگر، آخرین بند قرارداد فیلیپ کوتینیو با بارسلونا فعال می شود و این 5 میلیون یورو به منزله تسویه حساب این باشگاه با لیورپول خواهد بود.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋