دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا مدافع کناری آرسنال را می خواهد

ادعای اسپورت:؛ بارسلونا مدافع کناری آرسنال را می خواهد؛ گویا بارسلونا یک بار دیگر به جذب هکتور بیرین علاقه مند شده و قصد بازگرداندن او را دارد.

بارسلونا مدافع کناری آرسنال را می خواهد

به گزارش ورزش، بر اساس ادعای نشریه اسپورت، باشگاه بارسلونا با آرسنال برای به خدمت گرفتن هکتور بیرین در تماس است. مدیران باشگاه بارسلونا در این رابطه با همتایان خود در باشگاه آرسنال ملاقاتی داشته‌اند، اما بر سر به خدمت گرفتن این مدافع اسپانیایی هنوز به توافقی نرسیده‌اند چرا که طرف انگلیسی برای فروش بیرین رقمی در حدود 25 میلیون یورو می‌خواهد.

بارسلونا مدافع کناری آرسنال را می خواهد

این مدافع اسپانیایی زمستان گذشته در بازی مقابل چلسی از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی و همین موضوع باعث شد بازی‌های باقیمانده فصل اخیر را از دست بدهد. اخیراً شایعه علاقه‌مندی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او هم مطرح شده است. بیرین که تا سال 2023 تحت‌قرارداد آرسنال است، به دلیل همین مصدومیت فصل گذشته تنها در 25 بازی از رقابت‌های مختلف توپچی‌های لندن را همراهی کرد.

این مدافع 25 ساله که بین سال‌های 2003 تا 2011 عضو آکادمی باشگاه بارسلونا بود، در سال 2011 و در سن 16 سالگی به باشگاه آرسنال پیوست و یک سال بعد از آن موفق شد به تیم اصلی این باشگاه انگلیسی راه پیدا کند.

هکتور بیرین که سه بازی ملی با پیراهن اسپانیا هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، تاکنون در 205 بازی از رقابت‌های مختلف برای توپچی‌های لندن به میدان رفته و هشت گل‌زده هم به نامش به ثبت رسیده است.

Héctor Bellerín, the last "son pródigo" in going back to the Barça?

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋