دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استوری تونالی برای پیوستن به آث میلان

درحالیکه گفته می شود ساندرو تونالی به زودی به آث میلان می پیوندد او با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام به این شایعات قوت بخشید.

استوری تونالی برای پیوستن به آث میلان

به گزارش ورزش، درحالیکه گفته می شود ساندرو تونالی ستاره ایتالیایی برشا به زودی با عقد قراردادی راهی آث میلان می شود او با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به این شایعات قوت بخشید و عملا انتقالش به روسونری را تایید کرد.

 

استوری تونالی برای پیوستن به آث میلان

 

دیروز رسانه های ایتالیایی گزارش دادند تونالی امروز چهارشنبه قرار است در تستهای پزشکی میلان شرکت کند و بعد از آن با قراردادی 35 میلیون یورویی راهی سن سیرو خواهد شد. پیش از این گفته می شود اینترمیلان هم تمایل زیادی به جذب تونالی دارد.

 

تونالی که پیشتر هم اعلام شده بود از کودکی هوادار آث میلان بوده تصویری از خودش در دوران کودکی را در اینستاگرام منتشر کرد که پیراهن روسونری را به تن داشت. او در زیر این عکس از عبارت :" افسانه‌ها را مقصر بدانید" استفاده کرده بود.

 

استوری تونالی برای پیوستن به آث میلان

 

تونالی که به عنوان یک ستاره تکنیکی شناخته می شود در فصلی که گذشت با اینکه برشا تیم او به سری ب سقوط کرد یک گل برای این تیم زد و هفت پاس گل داد.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋