دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیام مهم فینال حذفی به تراکتور آسیایی

پیام مهم فینال حذفی به تراکتور آسیایی

تراکتور در شرایطی در فینال جام حذفی سه گل به ثمر رساند که مهاجم این تیم جایی در بین گلزنان نداشتند.

به گزارش ورزش، تراکتور در لیگ نوزدهم عملکرد پر فراز و نشیبی داشت اما در نهایت توانست با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی، پایان خوبی را برای خود رقم بزند. یکی از مهمترین نقاط ضعف تراکتور در فصلی که پشت سر گذاشتیم، فقدان یک مهاجم گلزن در ترکیب این تیم بود. تیمی که ستاره های بزرگی در پست های مختلف داشت، نتوانست در خط حمله، بازیکنی در حد و اندازه های این ستاره ها داشته باشد. خریده های خارجی تراکتور در خط حمله هم کمکی به این تیم نکرد و حمزاوی و فورچونه نتوانستند مشکل گلزنی تراکتور را حل کنند.

در چنین شرایطی اما سایر بازیکنان تراکتور جور مهاجمان را کشیدند. در اکثر بازی های حساس لیگ و جام حذفی، این مدافعان و هافبک های تراکتور بودند که برای تیم شان گل زدند همان اتفاقی که در دیدار فینال جام حذفی هم شاهد بودیم. گل های تراکتور در این دیدار را یک مدافع و دو هافبک به ثمر رساندند تا بار دیگر جای خالی مهاجمان در بین گلزنان بازی دیده شود.

فینال جام حذفی با وجود داشتن پایانی خوش برای تراکتور اما یک پیام مهم هم به همراه داشت که سرخ پوشان باید آن را جدی بگیرند. آنها سال آینده یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و برای تقابل با حریفان قدر آسیایی بایستی فکری اساسی به حال خط حمله خود کرده و با به خرج دادن وسواسی قابل توجه، مهره هایی را در این پست جذب کنند که توانایی گلزنی در بازی ها و لحظه های حساس را داشته باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋