دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدیرعامل بادران: دنبال خریدن آدم ها و شرط بندی نبودیم

مدیرعامل بادران: دنبال خریدن آدم‌ها و شرط‌بندی نبودیم

قصد فروش امتیاز تیم را نداریم؛ مدیرعامل بادران: دنبال خریدن آدم‌ها و شرط‌بندی نبودیم؛ مدیرعامل باشگاه بادران فروش امتیاز این تیم را تکذیب کرد.

مهندس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش، در خصوص شایعه فروش امتیاز این باشگاه گفت:‌ این موضوع حقیقت ندارد و ما قصد فروش امتیاز تیم را نداریم. ما همچنان می‌خواهیم در عرصه ورزش و فوتبال فعالیتی حرفه‌ای و پر انرژی داشته باشیم و تجاربی هم در سال‌های گذشته کسب کردیم که می‌توانیم از آنها در آینده استفاده کنیم. من در سال‌های اخیر هم علاقه‌مندی خودمان را برای فعالیت در ورزش نشان دادیم و هیچ‌وقت دنبال حضور کوتاه مدت در ورزش و فوتبال نبودیم.


وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: هدف بادران این است که جزو تیم‌های خوشنام و پرقدرت در عرضه فوتبال باشد و می‌خواهیم حتی هوادارانی جدا از مجموعه بادران داشته باشیم. ما در این سال‌ها فعالیتی صادقانه در فوتبال داشتیم و همیشه هم نتایجی گرفتیم که در بین تیم‌های بالای جدول بودیم ولی به دلیل برخی مسائل از جمله اشتباهات داوری، بدشانسی و بعضی مسائل دیگر به لیگ برتر راه پیدا نکردیم. با این حال ما از هدف خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و امیدوارم فصل آینده به موفقیت برسیم.


موسوی تصریح کرد: رویکرد بادران حفظ مسائل صادقانه در فوتبال است و ما می‌خواهیم به شکلی کاملا جوانمردانه به هدف‌‌هایمان دست پیدا کنیم. در این سال‌ها هیچ‌وقت دنبال خریدن آدم‌ها، شرط‌بندی و مسائل حاشیه‌ای نبودیم و می‌خواهیم در شرایطی سالم به هدف‌های مهم خودمان دست پیدا کنیم. امیدوارم در فصل آینده با قدرت و برنامه‌ریزی بهتری وارد مسابقات شده و روزهای خوبی در انتظار بادران باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋