دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ برتری ها با 63 بازیکن در لیگ بیستم

بر اساس قوانین جدید وضع شده از سوی سازمان لیگ هر تیمی لیگ برتری برای فصل جدید که لیگ بیستم خواهد بود می تواند نام 63 بازیکن را لیست کند.

لیگ برتری ها با 63 بازیکن در لیگ بیستم

به گزارش ورزش، بر این اساس هر تیمی می تواند در لیست خود از 20 بازیکن بزرگسال سود ببرد. 4 بازیکن زیر 25 سال هم می توانند در لیست تیم ها جای بگیرند به این شرط که بازیکن تیم مورد نظر بوده باشند؛ بدین معنی بازیکن 23 ساله تیمی که برای فصل جدید 24 سال می شود می تواند در این لیست جای بگیرد. 9 بازیکن زیر 23 سال، 15 بازیکن رده سنی امید و 15 بازیکن رده سنی جوانان هم می توانند در تیم اصلی لیست شوند. در چنین شرایطی هر تیم لیگ برتری می تواند با 63 بازیکن وارد بازی ها شود. با این قوانین تیم ها دیگر در جریان بازی ها نمی توانند از کمبود بازیکن در ترکیب گلایه کنند.

پیش تر سهمیه بزرگسال تیم ها 18 بازیکن بود. از سویی تعداد بازیکن زیر 25 سال تیم ها هم سه بازیکن بود. با منع حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری حضور ایرانی ها در لیست تیم افزایش پیدا کرده است و این در راستای کمک به تیم ها برای برطرف کردن نیازهای فنی بوده است. هر چند به منع حضور خارجی ها در لیگ برتر نقدهایی وجود دارد. این خبر را فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋