دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علت تست کرونای نامجومطلق چه بود؟

احتمال اینکه مجید نامجومطلق استقلال را در آسیا هدایت کند، کم است.

علت تست کرونای نامجومطلق چه بود؟

به گزارش ورزش، روز جمعه از بازیکنان استقلال جهت حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تست کرونا گرفته شد که در این نمونه گیری، کادرفنی آبی پوشان غایب بودند.


اما امروز بود که کانال رسمی باشگاه استقلال به نقل از دکتر کاوه ستوده اعلام کرد که از مجید نامجومطلق به همراه بهزاد غلامپور و وریا غفوری، روز گذشته (شنبه) در مرکزی مورد تایید تست کرونا گرفته شده است.


این خبر، باعث بروز شائبه هایی شد که ممکن است مجید نامجومطلق تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان مربی موقت هدایت استقلال را برعهده بگیرد.


اما پیگیری های خبرنگار ورزش نشان می دهد که سفر به مشهد جهت حضور در فینال جام حذفی و خطرات احتمالی ابتلا به کرونا باعث نگرانی هایی برای نامجومطلق شده است و این مربی صرفا برای سلامتی خودش در تست کرونا شرکت کرده است.


ظاهرا نامجومطلق قصد حضور بر روی نیمکت استقلال را ندارد و از این تیم جدا خواهد شد. مدیران استقلال وقت چندانی برای انتخاب مربی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند و باید دید در نهایت چه شخصی هدایت آبی پوشان را برعهده خواهد گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋