دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نصیرزاده: حضور بازیکنان در هیات فوتبال غیرقانونی است

می خواهند با بازیکنان عکس بگیرند؛ نصیرزاده: حضور بازیکنان در هیات فوتبال غیرقانونی است؛ بازیکنان تیم های تهرانی طبق یک رسم معمول ، امسال هم بعد از عقد قراداد با باشگاه ها ، به هیات فوتبال تهران رفته و قراردادشان را ثبت کردند.

نصیرزاده: حضور بازیکنان در هیات فوتبال غیرقانونی است

به گزارش" ورزش " هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال اما می گوید رفتن بازیکنان به هیات فوتبال برای ثبت قرارداد یک کار غیرقانونی است:" اصلا نیازی به این کار نیست. متاسفانه افرادی در هیات فوتبال می خواهند براساس همان رویه های گذشته عمل کنند."


نصیرزاده در ادامه گفت:" این موضوع هیچوقت قاعده مند نبوده اما از دو فصل پیش مصوبه هیات رئیسه فدراسیون این بود که حضور افراد در هیات های فوتبال و انگشت زدن در دفاتر دیگر انجام نشود. این اتفاق در همه هیات ها افتاد اما تنها هیاتی در کشور که از این قانون پیروی نمی کند هیات فوتبال تهران است."


او اضافه کرد:" حضور برخی بازیکنان تیم های تهرانی در هیات فوتبال نشان می دهد یا هیات فوتبال تهران قانون را نمی داند یا می داند و آن را نادیده می گیرد. اصلا ضرورتی ندارد یک کار مبتدیانه و غیرحرفه ای انجام شود. بازهم تاکید می کنم اصلا حضور در هیات فوتبال و انگشت زدن در دفاتر ضرورتی ندارد. من فکر می کنم از قدیم چون این کار برای عکس گرفتن انجام می شده کماکان همین روند ادامه دارد و بیشتر هدف برخی از اعضای هیات به نظر گرفتن عکس با بازیکنان و چهره های مطرح فوتبال است. "

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋