دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوئیس انریکه و حمایت از هافبک بارسا در برابر انتقادات

لوئیس انریکه و حمایت از هافبک بارسا در برابر انتقادات

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید سرخیو بوسکتس هنوز هم یکی از مهم‌ترین بازیکنان لاروخا محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش، هافبک باتجربه بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس تا به اینجا 116 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است. او در فصلی که گذشت به همراه بلوگرانا روزهای سختی را پشت سر گذاشت و حالا بسیاری معتقد هستند بوسکتس به پایان دوران فوتبال خود نزدیک شده است. با این وجود ستاره اسپانیایی در دیدار تیم ملی این کشور برابر آلمان که با تساوی 1-1 خاتمه یافت یکی از بهترین بازیکنان تیم لوئیس انریکه بود تا نشان دهد که هنوز هم می تواند بازیکن موثری باشد.

حالا و در همین رابطه لوئیس انریکه پیش از بازی تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین به حمایت از سرخیو بوسکتس پرداخته است. او در این باره گفت: " بوسکتس بازیکنی است که نیاز زیادی به صحبت در باره او وجود ندارد چرا که حضورش در درون زمین احترام برانگیز است. او فقط برای حضور در زمین این جا حضور ندارد بلکه ما به کمکش نیز نیاز داریم.

اگر چه ممکن است بوسکتس بازی‌های خوب یا بدی را انجام دهد اما قطعا یکی از مهمترین فوتبالیست‌های تیم ملی اسپانیا است."

لوئیس انریکه و حمایت از هافبک بارسا در برابر انتقادات

با وجود حمایت لوئیس انریکه و عملکرد خوب بوسکتس مقابل تیم ملی آلمان اما بسیاری احتمال می دهند که سرمربی جدید بارسلونا رونالد کومان در فصل پیش رو هم وطن خود یعنی فرانکی دی یونگ را در پست بوسکتس به بازی بگیرد و احتمالاً هافبک اسپانیایی در فصل پیش رو بیشتر بازی های بارسا را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد. البته این موضوع فعلا در حد گمانه‌زنی است و برای پی بردن به آن تنها باید منتظر آغاز فصل بمانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋