دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سومین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم جدا شد (عکس)

روزهای سخت در اردوی سبزپوشان ؛ سومین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم جدا شد!(عکس)؛ پس از دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان، حالا نژادمهدی هم راه جدایی از ذوب آهن را در پیش گرفت.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال ذوب آهن روزهای سختی را در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشت. این باشگاه که با تغییر سعید آذری فصل را آغاز کرد، در ادامه مشکلات زیادی را از سرگذراند.


تیم فوتبال ذوب آهن که دو فصل پیش با امیرقلعه نویی نایب قهرمان مسابقات شده بود، در لیگ نوزدهم با شکست به کار خود خاتمه داد و اگر عملکرد ضعیف تر پارس جنوبی جم نبود، معلوم نبود که همچنان در لیگ برتر سهمیه داشته باشد.


حالا و با پایان لیگ هم اخبار خوشی از باشگاه ذوب آهن به گوش نمی رسد؛ هیئت مدیره باشگاه هفته هاست که برای انتخاب سرمربی بعدی تیم روی گزینه های مختلف بحث و بررسی می کنند و در همین حین ستاره هایی تیم یکی یکی در حال جدا شدن هستند.


آخرین جدا شده ذوب آهن، محمد نژاد مهدی به شمار می رود که به جمع طلایی پوشان اصفهانی پیوست و پیش از آن نیز دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان راهی تیم های سپاهان و پرسپولیس شده بودند.


البته به نظر نمی رسد این آخرین خبر و آخرین جدایی از اردوی سبزپوشان اصفهانی باشد؛ چرا که بازیکنان تاثیرگذار دیگر تیم هم در صورتی که پیشنهاد جالب توجهی دریافت کنند، راه جدایی را در پیش خواهند گرفت.

سومین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم جدا شد (عکس)

سومین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم جدا شد (عکس)

سومین بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم جدا شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋