دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفعتی: بنیادی فر قضاوت خوبی انجام داد

گل دوم تراکتور صحیح بود؛ رفعتی: بنیادی فر قضاوت خوبی انجام داد؛ کارشناس داوری فوتبال می گوید موعود بنیادی فر قضاوت خوبی در فینال حذفی انجام داده است.

رفعتی: بنیادی فر قضاوت خوبی انجام داد

داوود رفعتی در گفت و گو با خبرنگار ورزش، درباره قضاوت موعود بنیادی فر در فینال حذفی بیان کرد: او قضاوت خوبی داشت. در نیمه دوم صحنه خاصی را نداشتیم و به نوعی عروسی داور بود. در نیمه دوم به خاطر شرایط مسابقه و اینکه استقلال گل از تراکتور عقب افتاده بود و تراکتور هم می خواست نتیجه را حفظ کند، بازی فیزیکی شد.


وی ادامه داد: ساکت الهامی به داور اعتراض کرد و درگیری هایی ایجاد کرد که اخراجش کاملا صحیح بود. از این رو او ناظر بازی را نیز هل داد و کمیته انضباطی قطعا باید با سرمربی تراکتور برخورد کند. 


رفعتی درباره دیگر صحنه های بازی تاکید کرد: قبل از گل دوم تراکتور خطای هندی انجام نشد و اعتراض استقلالی ها بی مورد بود. برخورد توپ به دست بازیکن تراکتور عادی بود و گل در شرایط صحیح به ثمر رسید.یک صحنه هم در محوطه جریمه تراکتور اتفاق افتاد.جایی که ابتدا ارسلان مطهری روی زمین افتاد اما برخورد پیش آمده عادی بود و پنالتی رخ نداد. همچنین بعد از آن فرشید اسماعیلی روی زمین افتاد که تشخیص بزرگنمایی از سوی داور درست بود.


وی افزود: به طور کلی بنیادی فر قضاوت خوبی انجام داد و توانست با مدیریت منطقی سوت های درستی را بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋