دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد بعدی گوتزه؟ فعلا نمی توانم چیزی بگویم

آنا کاترین، همسر ماریو گوتزه واکنش مبهمی به سوالی مبنی بر مقصد آینده این ستاره آلمانی نشان داد.

مقصد بعدی گوتزه؟ فعلا نمی توانم چیزی بگویم

به گزارش ورزش، با وجود گذشت مدت زمان طولانی از قطعی شدن جدایی ماریو گوتزه از باشگاه دورتموند اما هنوز وضعیت آینده این بازیکن مشخص نشده است. طی هفته های اخیر درباره حضور احتمالی گوتزه در لیگ MLS آمریکا و یا سوپرلیگ چین شایعات زیادی به گوش رسید اما هیچ کدام از آنها نهایتا به تایید نرسید.

حالا اما همسر ماریو گوتزه که یک مدل معروف محسوب می شود و چیزی بالغ بر 1.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در پاسخ به سوالی در این صفحه اجتماعی مبنی بر مقصد آینده ستاره آلمانی واکنش جالبی نشان داده است. آنا کاترین در این باره نوشت: " فعلاً نمی‌توانم در این باره به شما چیزی بگویم."

مقصد بعدی گوتزه؟ فعلا نمی توانم چیزی بگویم

ماریو گوتزه حالا 28 ساله شده است. او یک بازیکن تاریخی در فوتبال آلمان به حساب می‌آید چرا که در فینال جام جهانی 2014 گل قهرمانی مانشافت را دربرابر آرژانتین به ثمر رساند. این ستاره آلمانی اما طی سال‌های اخیر با افت فاحشی روبرو شده و حتی یک رفت و برگشت از بایرن مونیخ به دورتموند نیز نتوانست اوضاع را برای او تغییر دهد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که ماریو گوتزه چه تیمی را برای آینده خود انتخاب خواهد کرد و آیا می تواند دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردد یا احتمالا او هم مثل هم وطن خود یعنی آندره شورله، خیلی زود بازنشسته می‌شود؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋