دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ رونمایی از خرید جدید آرسنال در خط دفاعی

گابریل ماگالاش، مدافع جوان و برزیلی از لیل به آرسنال پیوست.

رسمی؛ رونمایی از خرید جدید آرسنال در خط دفاعی

به گزارش ورزش، آرسنال فصل 20-2019 را بسیار کابوس وار آغاز کرد و نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد؛ موضوعی که باعث شد اونای امری از هدایت این تیم برکنار شود و جای خود را به ستاره سابق توپچی ها و دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی یعنی میکل آرتتا بدهد.



آرتتا نیز در ابتدا نتایج پر نوسانی با آرسنال کسب کرد اما روش بازی تیم لندنی با او امید را برای بهبود اوضاع، در هواداران این تیم زنده نگه داشت؛ تا جایی که آرسنال در فاصله شش ماه موفق شد دو جام FA CUP و کامیونتی شیلد را بالای سر ببرد.



با وجود موفقیت آرسنال طی ماه های اخیر اما ضعف این تیم در برخی مناطق زمین کاملاً مشهود به نظر می‌رسید؛ به خصوص در خط دفاعی این تیم در برخی بازی ها با اشتباهات مرگبار شکست می خورد. حالا اما باشگاه لندنی اقدام مهمی در راستای تقویت خط دفاعی تیم میکل آرتتا انجام داده و لحظاتی پیش مشخص شد که گابریل ماگالاش، مدافع جوان لیل فرانسه به جمع توپچی ها اضافه شده است.

رسمی؛ رونمایی از خرید جدید آرسنال در خط دفاعی



بر اساس ادعای برخی منابع این مدافع برزیلی با قراردادی به ارزش 26 میلیون یورو به علاوه 4 میلیون یورو ما متغیرات به آرسنال پیوسته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋