دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حق وردی :فعلا تصمیمی برای آینده ام در پیکان ندارم

حق وردی :فعلا تصمیمی برای آینده‌ام در پیکان ندارم

پیکان با درایت گرشاسبی و ویسی از بحران خارج شد؛ حق وردی :فعلا تصمیمی برای آینده‌ام در پیکان ندارم؛ مدافع جوان پیکان با ابراز خوشحالی بابت بقای این تیم در لیگ برتر، به تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌ها، کادرفنی و مدیریت باشگاه در این مسیر پرداخت.

به گزارش ورزش، حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان درباره شرایط سختی که این تیم برای بقا پشت سر گذاشت به سایت باشگاه اینطور توضیح داد: برای شروع لیگ نوزدهم با روحیه خوب و انگیزه بالا  قراردادم را تمدید کردم و بسیار خوش‌بین بودم پیکان تقویت می‌شود و روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود. ولی متأسفانه شاهد بودیم تعدادی از بازیکنان خوب و مؤثر پیکان به تیم‌های دیگر ملحق شدند و حتی مجید صالح را به عنوان یک مربی کاربلد از دست دادیم. مرداد سال گذشته مهم‌ترین اردوی آماده‌سازی ما برای شروع لیگ نوزدهم در شهر بروجرد برگزار شد که دمای آن بالاتر از تهران بود. در هتلی با امکانات ضعیف اسکان داده شدیم و شرایط تغذیه بازیکنان اصلا مناسب نبود. یادم هست با مهران موسوی دنبال یک سالن وزنه بودیم. همان جا و قبل از شروع لیگ گفتیم شخصیت پیکان با این اردو ضعیف شده. در ادامه بد تمرین می‌کردیم شیوه بدنسازی پیکان خیلی ضعیف بود.  در ادامه اتفاقاتی افتاد که متاسفانه پیکان وارد بحران شد. در نهایت آقای فرکی تصمیم گرفت استعفا بدهد و صادقانه باید بگویم ایشان یک مربی بزرگ و انسانی بسیار خوب ودوست داشتنی هستند که قدردان او هستیم.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم گفت: تغییرات مدیریتی و حضور آقای گرشاسبی و همچنین آقای ویسی، مکوندی، کعبیانپور یک شوک مثبت در پیکان ایجاد کرد. در سال‌هایی که در پیکان حضور داشته‌ام مدیران ارشد کارخانه هرگز در محل تمرین تیم ما حاضر نشده بودند ولی با درایت آقای گرشاسبی شاهد حضور گرم تمام مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو تیم بودیم.

حق وردی در ادامه گفت: در این هفته های پایانی فصل همه آنها پیگیر بازی‌های تیم واحوال مربیان و بازیکنان بودند و نشان دادند برای تیم مجموعه خودشان و ما بازیکنان ارزش قایل هستند که این انرژی مثبتی را منتقل کرد. آقای گرشاسبی بعنوان مدیرعامل اکثر جلسات تمرینی را از نزدیک تماشا می‌کرد و با روی خوش پاسخ‌گوی مطالبات اعضای تیم بود. این در حالی بود که در گذشته علیرغم عملکرد موفق در چند بازی با وجود وعده‌هایی که داده شد هیچ پاداشی به اعضای تیم داده نشد. درباره آقای ویسی هم باید بگویم به نظر من حفظ تیم پیکان در لیگ برتر  فقط از عهده ایشان بر می‌آمد و کاری کردند کارستان. تیم ما در بحران عمیقی به سر می‌برد و امید بسیار اندکی برای بقا در لیگ آن هم با هزار اما و اگر داشتیم ولی آقای ویسی روحیه، علم، تجربه و هر چیزی که لازم بود را برای تغییر تیم پیکان از نظر روحی و فنی را داشت و کاری کرد که تک‌تک بازیکنان پیکان برابر هر حریفی مثل یک شیر درنده وارد میدان شوند و در تمام لحظات بازی امیدوارانه و با هدف و برنامه به دنبال پیروزی باشند و نتیجه اش را هم دیدیم.

مدافع میانی پیکان درباره پیشنهاداتش نیز گفت: فصل گذشته و زمان سرمربیگری برانکو، مدیران پرسپولیس با باشگاه صحبت کردند ولی تصمیم نهایی این شد در پیکان بمانم. پارسال هم زمانی که آقای شفر از استقلال جدا شد با من صحبت‌هایی صورت گرفت اما آقای مجیدی در آن مقطع از استقلال جدا و مسئولیت این تیم به استراماچونی سپرده شد. فعلا به پیکان و مجموعه‌اش تعلق خاطر دارم و تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋