دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دشواری های پرسپولیس برای اقامت در قطر

دشواری های پرسپولیس برای اقامت در قطر

باشگاه پرسپولیس با مشکلات مختلفی برای اقامت در قطر برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا مواجه است.

به گزارش ورزش، امیرحسینی مسئول اموربین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر پرسپولیس به قطر گفت: لیست بازیکنان و کادرفنی را ارسال کردیم و امروز هم برنامه سفر را می‌فرستیم و اتاق بندی هم انجام شده. ساعت صرف غذا و تمرینات برنامه ریزی شده است.

او که در مقابل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا سرخ ها امکان اضافه کردن بازیکن به فهرست خود را دارند یا خیر، عنوان کرد: لیستی که ارسال کردیم لیست اولیه بوده و فرصت خواهیم داشت بازیکنان جدید را ارسال کنیم و حذف شده ها را بگوییم.

حسینی درباره شرایط سفر نیز گفت: یک قانونی هست که تیم میزبان اقامت تعداد 29 نفر را قبول می‌کند و ای اف سی هم به همین قانون استناد کرده. اما ما می‌توانیم برای 20 عضو کادرفنی و 30 بازیکن آیدی کارت بگیریم که امسال تعداد بازیکنان به 35 نفر افزایش پیدا کرده و در واقع برای 55 نفر می‌توانیم آیدی کارت بگیریم. از این تعداد هزینه 29 نفر را کنفدراسیون می‌دهد و بقیه برعهده باشگاه است.

مسئول بین الملل پرسپولیس درمورد لغو شدن دریافت کمک هزینه اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق افتاده و باید تقبل کنیم. اول نامه رسمی زدند که 100 هزار دلار کمک هزینه سفر پرداخت می‌کنیم اما بعد حرفشان را عوض کردند و گفتند فقط هزینه سفر 29 نفر را پرداخت خواهیم کرد. شاید به خاطر شرایط خاص و برگزاری متمرکز بازی هاست که این تصمیم را گرفته اند و تصمیم جدیدی گرفته اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋