دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اروپایی ها بازی تیم های ایرانی را می بینند

یک اتفاق جالب؛ از این پس بازی های لیگ قهرمانان آسیا از سوی شبکه های تلویزیونی در کشورهای اروپایی به صورت مستقیم پخش می شود.

اروپایی ها بازی تیم های ایرانی را می بینند

به گزارش ورزش، این خبر را کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد. نشریه الرایه قطر در اینباره نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با شبکه «اسپورت 1» به توافق نهایی رسید و قرار شد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 و 2022 در قاره اروپا پخش مستقیم شود. طبق توافق صورت گرفته میان AFC این شبکه ورزشی اروپا قرار است مسابقات دو دوره 2021 و 2022 در لیگ قهرمانان آسیا در 3 کشور آلمان، اتریش و سوئیس به صورت مستقیم و زنده پخش شود. ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار شد به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز به میزبانی قطر از تاریخ 24 شهریور برگزار شود.

این می تواند یک اتفاق جالب برای فوتبال آسیا و حتی ایران باشد. پخش مستقیم بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از سوی شبکه های اروپایی حتی می تواند منجر به ترانسفر بازیکنان ایرانی به تیم های اروپایی شود. به نظر می رسد این برای اولین بار است که بازی های لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم از سوی شبکه های اروپایی پخش می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋