دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ورزشگاه امام رضا میزبان فینال جام حذفی شد

در شرایطی که دیدار دوم نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال در جریان است، ورزشگاه امام رضا به عنوان میزبان فینال جام حذفی اعلام شد.

ورزشگاه امام رضا میزبان فینال جام حذفی شد

به گزارش ورزش، پیش از این قرار بود فینال مسابقات در ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز برگزار شود ولی چمن نامناسب این ورزشگاه سبب شد تا مسئولان سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرند و از ورزشگاه امام رضا برای میزبانی در فینال مسابقات استفاده کنند که کیفیت بسیار خوبی از هر لحاظ دارد.


سازمان لیگ در رابطه با این موضوع اینطور نوشته است:« به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه نهایی جام حذفی روز پنجشنبه ۱۳ شهریور در ورزشگاه امآم رضا (ع) شهر مشهد برگزار می شود.»

ورزشگاه امام رضا میزبان فینال جام حذفی شد


سال گذشته فینال پرحاشیه جام حذفی پس از سه سال که در وررزشگاه اروندان خرمشهر برگزار می‌شد به ورزشگاه فولاد آره‌نا منتقل شد و حالا مشهد میزبان جدید مسابقه نهایی جام حذفی لقب گرفته است.


تراکتور روز گذشته با شکست نفت مسجد سلیمان یکی از تیم های فینالیست روز سیزدهم شهریورماه است و از میان استقلال و پرسپولیس هم پای دیگر مسابقه نهایی بیرون خواهد آمد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋