دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی، تمدید قرارداد جیمی واردی با لسترسیتی

تا سال 2023؛ رسمی، تمدید قرارداد جیمی واردی با لسترسیتی؛ آقای گل لیگ برتر انگلیس قراردادش با لسترسیتی را تا 2023 تمدید کرد.

رسمی، تمدید قرارداد جیمی واردی با لسترسیتی

به گزارش ورزش، لسترسیتی امروز خبر از توافق با جیمی واردی برای تمدید قرارداد تا سال 2023 داد و به این ترتیب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر سه سال دیگر نیز خود را به این باشگاه متعهد کرد.

ستاره 33 ساله لسترسیتی فصل گذشته توانست 23 گل به ثمر برساند و بالاتر از رقبای خود در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

واردی پس از تمدید قرارداد گفت:« از اینکه یک بار دیگر آینده خودم را به لسترسیتی گره زدم، حس خاصی دارم. عاشق بازی برای هواداران لستر در ورزشگاه کینگ پاور هستم و خیلی خوشحالم که می توانم همچنان به ماجراجویی هایم در این باشگاه ادامه دهم. ما تیم فوق العاده ای در اختیار داریم و مطمئنم که فصل بعد می توانیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم. بی تاب درخشش دوباره با پیراهن لستر در سال های پیش رو هستم.»

لازم به ذکر است که واردی از سال 2012 برای لستر بازی می کند و در صورتی که تا پایان قراردادش ماندنی شود، دوران حضوری 11 ساله را در این باشگاه تجربه خواهد کرد. او سال 2016 با زدن 24 گل کمک کرد لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود و در 310 بازی توانسته 130 گل با پیراهن آبی لستر به ثمر برساند.

رسمی، تمدید قرارداد جیمی واردی با لسترسیتی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋