دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ قهرمانان اروپا در سیطره سرمربیان آلمانی (عکس)

بعد از یورگن کلوپ که فصل گذشته با لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، امسال هانسی فلیک با بایرن مونیخ موفق به انجام این مهم شد.

به گزارش ورزش، بعد از اخراج نیکو کواچ از بایرن مونیخ و انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید این تیم، شاید کمتر کسی گمان می کرد که این آلمانی بتواند تا این حد نتایج شگفت انگیزی با باواریایی‌ها به دست آورد و سه گانه فوق العاده را در کارنامه این تیم به ثبت برساند.

با این حال تیم هانسی فلیک موفق شد در برابر یک سرمربی موفق و آلمانی دیگر یعنی توماس توخل به پیروزی دست پیدا کند تا ششمین جام چمپیونزلیگ به کارنامه افتخارات باشگاه بایرن مونیخ اضافه شده باشد.

موفقیت سرمربیان آلمانی تنها به فصلی که گذشت مربوط نمی شود چرا که در فصل 19-2018 نیز این لیورپول بود که با سرمربی آلمانی خود یعنی یورگن‌کلوپ به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. در واقع به نظر می‌رسد که این تورنومنت در یکی دو فصل گذشته در سیطره سرمربیان آلمانی قرار گرفته و آنها روش پیروزی در آن را به خوبی پیدا کرده‌اند.

لیگ قهرمانان اروپا در سیطره سرمربیان آلمانی (عکس)

لیگ قهرمانان اروپا در سیطره سرمربیان آلمانی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋