دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ورمزیار: بخشش دانشگر و باقری عاقلانه بود

فرهاد یک تیم و بیست میلیون هوادار را تنبیه کرده بود؛ ورمزیار: بخشش دانشگر و باقری عاقلانه بود؛ پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد در آستانه دربی مجیدی بهترین تصمیم را گرفت.

ورمزیار: بخشش دانشگر و باقری عاقلانه بود

به گزارش ورزش، بخشش محمد دانشگر و فرشید باقری از سوی فرهاد مجیدی مهم ترین خبر برای هواداران استقلال قبل از دربی پایتخت بود. سرمربی استقلال که پیش از این حاضر به بازگشت این دو ستاره به تمرینات نبود حالا از تصمیمش کوتاه آمده و این موضوع واکنش های زیادی داشته است.


صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال اما معتقد است تصمیم فرهاد مجیدی برای بازگرداندن دانشگر و باقری عاقلانه بوده است. او به خبرنگار ورزش گفت: «اخراج و تنبیه این دو بازیکن در آستانه دربی جریمه کل تیم و بیست میلیون هوادار بود. این بخشش در آستانه دربی تصمیم عاقلانه‌ای بود.در ابتدا که مجیدی تصمیم به اخراج آنها گرفت این تصمیم کاملا عجولانه بود.»


وی درباره دربی پیش رو نیز گفت: «بازی بسیار سختی انتظار هر دو تیم را می‌کشد.پرسپولیس برای اثبات شایستگی قهرمانی خود به میدان میرود و استقلال هم به دنبال ثابت کردن این است که نشان دهد اگر برخی ناملایمتی در طول فصل اتفاق نمی افتاد مدعی قهرمانی لیگ برتر بود.به نظرم اگر تیم بیرون زمین خوب مدیریت شود در زمین پیروز میدان خواهد بود.»


گفتنی است؛ دیدار استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی ساعت 19 چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋