دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آژاکس روی ستاره مورد نظر بارسلونا قیمت گذاشت

آژاکس روی ستاره مورد نظر بارسلونا قیمت گذاشت

دانی فن دبیک پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا به گزینه نقل و انتقالاتی آبی اناری ها تبدیل شده است.

به گزارش ورزش، بارسلونا پس از فصلی بدون جام به فکر تقویت خود برای فصل 21-2020 است و البته این کار در شرایط اقتصادی فعلی به سادگی میسر نخواهد بود. برای بارسا جذب یک مهاحم جدید در اولویت قرار دارد اما اضافه شدن یک هافبک به این تیم نیز دور از ذهن نیست.

آژاکس روی ستاره مورد نظر بارسلونا قیمت گذاشت

بارسا میرالم پیانیچ را اخیرا از یوونتوس به خدمت گرفت ولی رونالد کومان سرمربی جدید بارسا خواهان دانی فن دبیک ستاره پوش باشگاه آژاکس نیز شده است. فن دبیک که تابستان گذشته سخت مورد علاقه رئال و منچستریونایتد قرار داشت،  تابستان امسال احتمالا از آژاکس جدا خواهد شد و بارسا می تواند مقصد بعدی او باشد.

طبق ادعای اسپورت، باشگاه هلندی حاضر نیست فن دبیک را با رقمی پایین تر از 55 میلیون یورو به بارسا واگذار کند و پرداخت چنین مبلغی برای آبی اناری ها مقدور نیست و به همین دلیل بارسا به معاوضه بازیکن فکر می کند. اینجاست که انتقال لوئیس سوارز به آژاکس می تواند رقم انتقال فن دبیک را نیز کاهش دهد.

بارسلونا در ابتدا به جذب یک مهاجم جدید، یک مدافع میانی جوان و یک مدافع چپ فکر می کند و سپس در صورت نیاز به سراغ دنی فن دبیک خواهد رفت. باید دید ستاره هلندی تا چه زمانی برای بارسا در دسترس خواهد بود.

آژاکس روی ستاره مورد نظر بارسلونا قیمت گذاشت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋