دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوعذار: با ۱۶ کرونایی سهمیه گرفتیم

دو تابستان در یک فصل خیلی سخت است؛ بوعذار: با ۱۶ کرونایی سهمیه گرفتیم؛ بوعذار می‌گوید کسب سهمیه آسیایی با گذراندن دو تابستان در خوزستان کار بزرگی است که فولاد انجام داد.

بوعذار: با ۱۶ کرونایی سهمیه گرفتیم

به گزارش ورزش، عباس بوعذار وینگر خوش تکنیک تیم فولاد در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص کسب سهمیه آسیایی فولاد گفت: واقعا اول فصل فکرش را نمی‌کردیم اما وقتی آقای اذری آمد به ما گفت که با این نفرات باید به آسیا برویم، او روحیه خوبی به بچه ها داد و واقعا مدیر خوبی است از هر لحاظ و در نهایت هم توانستیم با تلاش ایشان، آقای نکونام، بچه ها و حمایت هواداران سهمیه بگیریم.

وی درباره غلبه بر تیم پرستاره تراکتور اظهار داشت: تراکتور سه چهار نفر ملی پوش دارد و اصلا قابل مقایسه با تیم ما نبودند؛ چه نفری و چه از دیگر لحاظ. ما خواستیم و بردیم، هر تیمی که مقابل ما باشد، می‌رویم که برنده بازی باشیم. این یک بازی مثل فینال بود و هرکسی دوست دارد در فینال برنده باشد و اگر شما بازی را دیده باشید قطعا میدانید که ما نمایش بهتری داشتیم.

این هافبک خوزستانی در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم عنوان کرد: باید یک تیم آسیایی برای فولاد بسته شود تا برای قهرمانی و آسیا آماده شویم. امیدوارم کادرفنی و آقای اذری بمانند و اسکلت بندی تیم حفظ شود.

بوعذار درباره اوج گیری فوتبالش در فولاد توضیح داد: من وقتی در نفت تهران بودم با آقای منصوریان و علی دایی بودم و بعد سرباز شدم و رفتم فجرسپاسی. دوری از لیگ برتر خیلی سخت بود اما خداراشکر پیشنهاد گرفتم از فولاد و آقای رجبی گفتند که آقای نکونام تو را پسندیده و اگر میتوانی برای ما بازیکن که خیلی هم خوشحال شدم و با این تیم قرارداد بستم و خوشحالم که فصل خوبی را داشتیم.

این ستاره جوان در مورد لیگ نوزدهم نیز گفت: این که تو بیایی خوزستان و دو تابستان را بگذرانی و ۱۶ بازیکنت کرونا بگیرند، خیلی کار سختی است که تیمت افت نکند. ما یک ماه و نیم  در قرنطینه بودیم اما حالا از نتیجه لذت می‌بریم و امیدوارم که این نتایج برای فولاد ادامه باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋