دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حیدریه: من تعصب فولاد را می کشم

۱۴ ماه برای سهمیه آسیا تلاش کردیم؛ حیدریه: من تعصب فولاد را می‌کشم!؛ وحید حیدریه می‌گوید که فولاد شایسته کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی لیگ برتر است.

حیدریه: من تعصب فولاد را می‌کشم

به گزارش ورزش، وحید حیدریه مدافع چپ تیم فولاد که این فصل برای فولاد درخشید، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به کسب سهمیه عنوان کرد: سهمیه آسیایی که میخواهیم درباره آن صحبت کنیم، فقط به بازی آخر مربوط نیست. ما بیش از یک سال یعنی ۱۴ ماه سختی کشیدیم و کسی هم فکر نمی‌کرد فولاد همچین عملکرد خوبی داشته باشد. واقعا سال سخت و فرسایشی بود و فراز و نشیب زیادی هم داشت، مخصوصا در دوره بعد از کرونا که تعطیلی زیادی را تجربه کردیم و بعد از آن هم دو ماه از خانواده دور بودیم و در اردو قرار داشتیم. اما خداراشکر که آخرش ختم به خیر شد.

ستاره این فصل فولاد راجع به اوج گیری با فولاد پس از ناکامی در پرسپولیس اظهار داشت: آن فصلی که در پرسپولیس بودم، قبلش بازیکن فیکس پیکان بودم. من شرایط خوبی داشتم اما هفته سوم بازی با سپاهان مصدوم شدم و پنجاه روز دور بودم. آن سال از لحاظ فوتبالی سال خوبی برای من نبود و اصلا دوست ندارم به آن فکر کنم.

او درخصوص تصمیم برانکو برای کنار گذاشتنش گفت: من از آقای برانکو خیلی چیزها یاد گرفتم و ایشان یک مربی باشخصیت است. به هر نحوی که بود برای من گذشت و تمام شد. من آخر آن فصل سرباز شدم و مجبور بودم از بین فجر و ملوان یکی را انتخاب کنم، به همین خاطر از سطح اول پایین تر رفتم اما خوشحالم که امسال خوب برگشتم و مطمئن باشید که این تازه اول کار من است.

حیدریه: من تعصب فولاد را می‌کشم

وحید حیدریه در پاسخ به این سوال که آیا خودش تصور کسب سهمیه آسیایی را داشت؟ گفت: با تیمی که اول فصل بسته شده بود، فکر کنم خود هواداران هم همچین توقعی از ما نداشتند. ما اول فصل هدفمان سهمیه نبود اما می‌خواستیم که بازی به بازی بجنگیم و مردم خوزستان را خوشحال کنیم. به هواداران دوباره تبریک می‌گویم، آن ها شایسته حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

مدافع چپ فولاد در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: فعلا که در تعطیلات هستیم، من با وجود این که پیشنهاداتی دارم، راغب هستم که در این تیم بمانم چون از زندگی در خوزستان و بازی در فولاد لذت می‌برم.

وی افزود: این فصل برایم خیلی خوب بود و خوشحالم که با جواد نکونام کار کردم، کار کردن با او و بازی در فولاد یک افتخار بزرگ است که نصیب من شد و خوشحالم که توانستم در آخرین بازی هم پاس گل بدهم و به پیروزی تیم کمک کنم.

حیدریه درباره شایعات موجود در فوتبال ایران گفت: قطعا پرسپولیس شایسته قهرمانی بوده و این را با فوتبالش نشان داده. من الان طرفدار فولاد هستم و تعصب فولاد را میکشم. پرسپولیس شایسته قهرمانی بوده و من در دوران فوتبال هیچ وقت کمک خاص را در هیچ تیمی ندیدم. اما همانطور که گفتم من الان پیراهن فولاد را برتن می‌کنم و با تمام توان برای این تیم بازی می‌کنم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋