دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی : از کار کردن با بختیاری زاده لذت بردیم

رحمتی برادر یزرگ من است اما باید کوتاه می آمد؛ صادقی : از کار کردن با بختیاری زاده لذت بردیم؛ کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است که اگر آن‌ها دچار این حجم از تغییر و تحولات نمی‌شدند می‌توانستند به جایگاهی بالاتر از مقام ششم در جدول دست یابند.

صادقی : از کار کردن با بختیاری زاده لذت بردیم

به گزارش ورزش، اگر بخواهیم منصفانه و بدون در نظر گرفتن صرفاً نتایج به‌دست‌آمده، کارنامه سهراب بختیاری زاده را در این 6 بازی اخیر مورد بررسی قرار دهیم، باید گفت که او اگر کمی خوش‌ شانس‌تر بود می‌توانست در برابر تیم‌های نفت آبادان، استقلال ونساجی با حداکثر امتیاز زمین را ترک کند. اما به‌هرحال در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد و این تیم درنهایت نتوانست از عنوان کسب سهمیه آسیایی فصل گذشته خود دفاع کند، هرچند که باید ظرف روزهای آینده به‌عنوان نماینده ایران همراه با سه باشگاه دیگر در ادامه رقابت‌های آسیایی حاضر شود.


در همین خصوص با اکبر صادقی کاپیتان بااخلاق و تأثیرگذار این تیم گفتگویی را ترتیب دادیم تا ابتدا از احوالات حال خودش و تیم شهر خودرو و همچنین حاشیه‌های اخیر این تیم مشهدی اطلاع درستی را به دست آوریم.


*آقای صادقی با توجه به تمام تغییرات و تحولاتی که در تیم فوتبال شهر خودرو در فصل گذشته رخ داد این فصل درنهایت به پایان رسید، اما سهمیه آسیایی به دست نیامد. به‌عنوان کاپیتان این باشگاه فصل گذشته را چطور دیدید؟
 صادقی: من فکرمی کنم از فصل گذشته راهی را که با آقا یحیی به‌خوبی پیش‌گرفته بودیم داشتیم در این فصل با اضافه شدن چند بازیکن جدید، بهتر هم ادامه می‌دادیم، اما در نیم‌فصل تغییر و تحولات غیرقابل‌پیش‌بینی‌ای رخ داد که منجر به از دست رفتن سرمربی و تعدادی از بازیکنانمان شد که این جابجایی‌ها خیلی به ما آسیب رساند. از طرفی بازی‌های آسیایی و فاصله بین کم بازی‌ها و همچنین سفرهای مکرر باعث شد تا مصدومان زیادی روی دست باشگاه بماند. اما با تمامی این اوصاف و تغییرات چندباره باشگاه در انتهای فصل بازهم معتقدم گرفتن سهمیه دور از دسترس نبود. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و از جان‌ودل برای تیم مایه گذاشتیم اما شاید امسال قسمت نبود. در حال حاضر هم باید منتظر باشیم و ببینیم باشگاه برای آینده خودش چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.

صادقی : از کار کردن با بختیاری زاده لذت بردیم

 *رفتن ناگهانی آقای سرآسیایی را چطور تعبیر می‌کنید؟
صادقی: همان‌طور که گفتم رفتن آقا یحیی تا حد زیادی به تیم ما ضربه زد، اما ما درنهایت توانستیم هر طور شده با آقای سرآسیایی دوباره به روند قبلی خود برگردیم و تیم در حال گرفتن نتایج خوبی بود، اما در ادامه آقای سرآسیایی تصمیم ناگهانی گرفت و از تیم جدا شد تا باشگاه و تیم با چالشی دوباره مواجه شوند. من فکر می‌کنم این حجم از تغییرات نه‌تنها باشگاه شهر خودرو را که یک باشگاه نوپایی است تحت‌فشار قرار می‌دهد، بلکه هر باشگاه دیگری هم جای ما بود تحت تاثیراین جابجایی‌ها قرار می‌گرفت. البته آقای حمیداوی تا به اینجای کار بسیار خوب مدیریت کردند که این تیم نتایج لازم را بگیرد، اما به‌هرحال فوتبال است و هیچ تضمینی برای موفقیت هیچ تیمی از قبل نمی‌توان قائل بود. همان‌طور که ما تلاش می‌کنیم سایر تیم ها نیز تلاش می‌کنند، اما من به فصل بعد امیدوارم و از مسئولان می‌خواهم که بطوردقیق تری برنامه‌ریزی کنند تا ما دیگر شاهد این‌همه تغییر و تحولات نباشیم.

 *کار کردن با آقای بختیاری زاده به چه شکل است ؟ 

صادقی: من معتقدم فشاری که این روزها به کادر فنی ما وارد می‌شود سخت‌گیرانه است و تا حد زیادی در حق آقای بختیاری زاده اجحاف شده است، چراکه ما در دوران آقای گل محمدی نیز در 5 بازی آخر نیم‌فصل با آن‌همه‌ بازیکن تنها موفق به گرفتن دو امتیاز شدیم. ما فقط در مقابل سپاهان و نساجی دو مساوی به دست آوردیم، اما در برابر تراکتور، نفت آبادان، استقلال بازی را واگذار کردیم، اما این در حالی است که بختیاری زاده 4 امتیاز از 6 بازی ابتدای خودش به دست آورده است. ضمن اینکه دربازی مقابل استقلال اگر داور مرتکب چنین اشتباهات محرزی نمی‌شد ما برنده بازی بودیم. در مقابل تراکتور و نفت آبادان، سایپا هم می‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر به دست بیاوریم و در آخرین هفته هم برابر نساجی به گواه تمام کسانی که این بازی تماشا کردند هر چه زدیم به دربسته خورد، اما متأسفانه مردم فقط نتیجه را می‌بینند. درباره آقا سهراب باید بگویم که ایشان چه در دوران فوتبالش چه حالا، انسان بسیار باشخصیت و کار بلدی هستند و همه بچه‌ها در طی این مدت از کار کردن با ایشان لذت بردند و هر تصمیمی هم درخصوص ایشان گرفته شود، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم، اما ما دوست داریم سکان هدایت تیم همچنان در دست آقا سهراب باشد.

صادقی : از کار کردن با بختیاری زاده لذت بردیم

*نظر شما به‌عنوان کاپیتان شهر خودرو و تصمیم سرمربی درخصوص سید مهدی رحمتی چیست؟
صادقی: ببینید مهدی رحمتی برادر بزرگ‌تر ما بوده و بزرگ تیم ما محسوب شده است، مثل محمدرضا خلعتبری. درخصوص آن تصمیم باید بگویم که بعد از شکست مقابل سپاهان هیچ‌کس شرایط مناسبی ازلحاظ روحی و روانی نداشت. حالا یک صحبت‌هایی بین این دو نفر در رختکن به وجود می‌آید که من فکر می‌کنم که بهتر بود که هر دو عزیز نسبت به موضعشان کوتاه می‌آمدند. اما این وسط چیزی که از بین رفت تیم شهرخودرو بود. در آن لحظه سرمربی تیم یک تصمیمی گرفت و بازیکن باید به آن تصمیم احترام می‌گذاشت و سعه‌صدر بیشتری به خرج می‌داد و آن لحظه را مدیریت می‌کرد و اصطلاحاً کوتاه می‌آمد. در کل چه آقا مهدی و چه آقا سهراب باید کمی صبورتر بودند. اما همه این حرف‌ها گذشت و درنهایت لیگ به پایان رسید و ما نتوانستیم به آن جایگاهی که استحقاقش را داشتیم برسیم و همان‌طور که گفتم تنها امیدوارم مدیران و مسئولان در فصل آینده با یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق بتوانیم دوباره مردم این شهر را خوشحال کنیم.


*شخصاً به‌عنوان کاپیتان آیا تلاشی برای آشتی دادن این دو نفر صورت ندادید تا این مسئله ختم به خیر شود؟
صادقی: درواقع هیچ‌کدام از ما در آن لحظه نبودیم و سوار اتوبوس بودیم. اما آن شرایط در صدم ثانیه به وجود آمد و تصمیمی بود که بلافاصله توسط سرمربی تیم گرفته شد. اما ما هم در جهت ختم این موضوع صحبت‌های را انجام دادیم ولی شرایط به‌طوری بود که کسی توانست تأثیری روی تصمیم سرمربی بگذارد، اما آرزو می‌کنم که من‌بعد شاهد اتفاقات خوب برای شهرخودرو باشیم.

*آیا در فصل آینده در شهر خودرو می‌مانید؟

صادقی: من خودم شخصاً قراردادم با شهر خودرو به پایان رسیده است و تا الآن هم با من صحبتی انجام نشده است. اگر قسمت بود که این فصل را هم در خدمت شهر خودرو هستم. بدون شک اولوبتم ماندن در شهرخودرو است. اما پیشنهاد‌هایی هم دارم اما من چه باشم چه نباشم آرزو می‌کنم این تیم به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران برسد. انصافاً شهرخودرو باشگاهی بزرگ، دارای امکانات بسیار خوب و مناسبی است، ضمن اینکه مشهد هم با مردمان و هواداران بسیار دوست‌داشتنی است که حقشان خیلی بیشتر از این حرف‌ها است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋