دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیرلو می تواند در سرمربیگری مانند زیدان باشد

پیرلو می تواند در سرمربیگری مانند زیدان باشد

مارچلو لیپی:؛ پیرلو می تواند در سرمربیگری مانند زیدان باشد؛ مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، به موفقیت آندره آ پیرلو در سمت سرمربیگری یوونتوس بسیار امیدوار است.

به گزارش ورزش، هافبک سابق تیم های اینتر، میلان و یوونتوس اخیراً و در کمال تعجب به عنوان سرمربی جدید بیانکونری انتخاب شد. شک و تردیدهای زیادی در رابطه با موفقیت پیرلو در یووه وجود دارد اما مارچلو لیپی اعتقاد دارد که او در این تیم موفق خواهد شد.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: " آندره آ به دنیا آمده تا هر کاری را انجام دهد. نه فقط این که یک مربی باشد. باعث خنده من می شود که بعضی مردم فکر می کنند که پیرلو انسانی ساکت و بی شور و اشتیاقی است. اما من می توانم اطمینان دهم که او یکی از شوخ ترین افرادی بوده که من می شناسم."

پیرلو می تواند در سرمربیگری مانند زیدان باشد

لیپی در ادامه گفت: " پیرلو مانند قهرمانی است که هم اکنون نیز فوتبال بازی می کند بنابراین می تواند مانند همکار با کریستیانو رونالدو و جورجو کیه لینی صحبت کند. زیدان نیز در رئال مادرید همین گونه بود و شاید یوونتوس نیز در حال حاضر به چنین شخصی احتیاج داشته باشد. زیدان هیچگونه نوآوری فنی و تاکتیکی را به رئال مادرید القا نکرد. فقط باعث شد تیم احساس آرامش کند و از بازیکنان در ایده آل ترین موقعیت بازی گرفت و نهایتا همه چیز را برد.

پیرلو می تواند در سرمربیگری مانند زیدان باشد

پیریلو هم مانند زیدان از فوتبال بازنشسته شد و سه سال طول کشید تا در مورد چیزی که در زندگی بعدی خود می خواهد فکر کند. او هم مانند زیدان حرفه‌ خود را در باشگاه‌های بزرگ سپری کرده و می‌تواند همه شرایط را درک کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋