دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قاسمی نژاد: داوری ها درست بودند نایب قهرمان می شدیم

قاسمی‌نژاد: داوری‌ها درست بودند نایب قهرمان می‌شدیم

قاسمی نژاد می‌گوید که اگر داوری ها عادلانه بود فولاد می‌توانست نایب قهرمان هم شود.

به گزارش ورزش، محمد قاسمی نژاد هافبک راست و هجومی تیم فولاد خوزستان که عملکرد خوبی با این تیم داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد: از روز اولی که شروع کرده بودیم، به دنبال سهمیه یا قهرمانی نبودیم. فقط دوست داشتیم تلاش کنیم و بجنگیم و بقیه کارها دست خدا باشد اما بعد از آمدن آقا جواد و حضور آقای آذری، هدف ها بزرگ شدند و بچه ها این حس را در خودشان دیدند که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند. جوان های ما در کنار باتجربه ها کار بزرگی انجام دادند و سخت تلاش کردند تا حس جنگیدن را حفظ کنند. این را آقا جواد نکونام به بچه ها انتقال دادند و من می‌خواهم به هواداران تبریک بگویم. اگر داوری ها درست بود و پنالتی ها را برایمان می‌گرفتند، می‌توانستیم نایب قهرمان شویم.

او درخصوص فصل خوب با فولاد اظهار داشت: من سال گذشته با پدیده سال خوبی داشتم و برای اولین بار پدیده را به سهمیه آسیایی رساندیم. بعد از ترک پدیده به دنبال هدف بزرگی بودم و باتوجه به سابقه کارکردن با آقای نکونام و شناخت از سبک مربیگری او، فولاد را انتخاب کردم و فکر کنم انتخاب خوبی بود. من هر بازی تلاش میکنم که روند خوبی داشته باشم و از کادرفنی هم ممنونم که به من اعتماد کردند. من در زندگی شخصی هم از آقای نکونام خیلی چیزها یاد گرفتم و مدیون او هستم و فکر میکنم آرزوی هرکسی باشد که با مربیانی مثل جواد نکونام کار کند.

قاسمی‌نژاد: داوری‌ها درست بودند نایب قهرمان می‌شدیم

محمد قاسمی نژاد در مورد پست جدیدش گفت: من پست اصلی ام وینگر راست است و به عنوان وینگر راست به فولاد آمدم. اما در این تیم در پست جدید بازی کردم که برایم سخت بود و تازگی داشت. خوشحالم که زوج خوبی را با شیمبا تشکیل دادم و امیدوارم که کادرفنی و هواداران از من رضایت داشته باشند.

وی افزود: بعد از کرونا هیچ تیمی به اندازه ما سختی نکشید، ما ۱۶ کرونایی داشتیم و در تمرینات ۱۱ نفره بودیم. ولی آقای نکونام خیلی حرفه ای عمل کردند و بچه ها خیلی خوب درخشیدند و در این دو ماه از خانواده دور بودیم و سخت بود اما از بازی خوبمان لذت بردیم.

هافبک فولاد درباره دیدار مقابل تراکتور نیز گفت: آقا جواد به ما گفتند سهمیه نمی‌خواهم اگر می‌خواهید کار بزرگی بروید و در زمین نمایش خوبی را نشان دهید. ما جلوی تراکتور خیلی خوب بازی را شروع کردیم و خیلی خوب هم گل زدیم. تراکتور خوب بازی کرد و موقعیت هایی هم داشت اما ما جانانه دفاع کردیم و برد را نگه داشتنی.

قاسمی نژاد درباره آینده خود و فولاد عنوان کرد: نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم اما امیدوارم مدیریت عملکرد خوبی داشته باشند. فولاد واقعا تیم بزرگی است و برای من افتخار بزرگی بود که در این تیم بازی کنم. انشالله در آسیا هم اتفاق خوبی فولاد رخ دهد و اگر تلاش بیشتری انجام دهیم مطمئن باشید می‌توانیم قهرمان هم بشویم. من قراردادم یک ساله بود اما امیدوارم در آینده هم فولاد چه بی من و چه با حضورم موفق باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋