دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یادداشت؛ فرصتی که نباید از سهراب دریغ شود

آخرین بازی برای شهر خودرو در حالی پایان یافت که این تیم در حسرت برد در دوره مربیگری سهراب بختیاری زاده باقی ماند.

یادداشت؛ فرصتی که نباید از سهراب دریغ شود

به گزارش ورزش، در جدال نساجی – شهر خودرو توپی از خط دروازه ها نگذشت اما به همان اندازه که نساجی در غیاب بازیکنان اصلی اش خوب دفاع کرد شهر خودرو ارایه گر فوتبال خوبی بود و روی بازی ترکیبی موقعیت های متعددی برای گلزنی به دست آورد اما با سد محکمی به نام علیرضا حقیقی روبرو شد که اینروزها خیلی سخت در برابر موقعیت ها تسلیم می شود حتی موقعیت های تک به تک.

اعتماد به مربی جوان در تیم شهر خودرو یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی بود. اتفاقی که پیش تر در تراکتور رخ داده بود؛ رخدادی که در نساجی هم شاهد آن بودیم. مربی جوان نه از نظر شرایطی سنی بلکه از نظر تجربه سرمربیگری در لیگ برتر. هر سه مربی ای که اسم بردیم اولین فصل حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی را تجربه می کنند. این اتفاق خوب نباید به بهانه چند امتیازی که در فصل جاری از دست رفت، متوقف شود. این اتفاق ممکن بود با مربیان باتجربه هم رخ دهد؛ نمونه اش دیدید در روزهای حضور مصطفی دنیزلی تراکتور، این تیم چه امتیازات حساسی را از دست داد. باید به این دست از مربیان فرصت داد. فرصت موجب آرامش خاطر می شود که آنوقت است که می توان در انتظار کسب نتیجه بود. به یاد داریم برانکو باتجربه در روزهای ابتدایی حضور در پرسپولیس خوب نتیجه نگرفت اما صبر و ایستادگی به پای او منجر به ساخت پرسپولیسی شد که در سال های اخیر همه جام ها را درو کرده است.

محمود فکری البته در همان هفته های ابتدایی حضور در نساجی موفق بوده؛ چرا که بیش از یک دهه است در تیم های دسته اولی سرمربیگری می کند. اما ساکت و سهراب در فضای سرمربیگری در ابتدای راهند. آنها با تجربیاتی که این فصل بدست آورده اند بدون شک در آینده بهتر عمل خواهند کرد. به یاد داریم امیر قلعه نویی که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است در فصل اول حضور خود در استقلال برای اجرایی کردن ایده های خود سه فصل فرصت خواست؛ هر چند در فصل دوم حضور خود در تیم آبی به مقام قهرمانی رسید. این فرصت نباید از سهراب دریغ شود. و دیگر مربیان جوان لیگ برتر. هیچ مربی ای به قول سهراب بختیاری زاده در شروع کارش با تجربه نیست و به مرور زمان تجربه کسب می کند.
 
چرخه ورود مربیان جوان که خوشبختانه این فصل سرعت بیشتری گرفته نباید متوقف و یا سرعتش کند شود. این به سود فوتبال است. حتی اگر قرار باشد برخی از مربیان تازه وارد خوب نباشند که این اتفاق هم طبیعی است. اما همین اعتمادهاست که موجب ظهور مربیان جوان و ایده های نو در بازی های لیگ برتر می شود. در بازی شهر خودرو – نساجی شاهد بازی 3 دفاعه از سوی هر دو تیم بودیم. اتفاقی که اگر از سوی مربی خارجی رقم می خورد بیشتر به آن پرداخته می شد! بازی شهر خودرو چشم نواز بود و جای افسوس است اگر به بهانه چند امتیاز این فرصت از مربیان جوان دریغ شود و فوتبال برگردد به همان مسیر گذشته.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋