دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم

اوبامیانگ باید بماند؛ ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم؛ ستاره برزیلی جدید آرسنال از دلایل پیوستنش به این باشگاه صحبت کرد.

ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم

به گزارش ورزش، هفته گذشته باشگاه آرسنال تایید کرد ویلیان وینگر برزیلی چلسی را که به عنوان بازیکن آزاد رسماً به خدمت گرفته است.

ویلیان اعلام کرده بود که بعد از هفت سال حضور در باشگاه چلسی از این تیم جدا خواهد شد. او بعد از مدت ها مذاکره با چلسی نتوانست با این باشگاه بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد و در نهایت آرسنال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. ویلیان از دو باشگاه لیگ برتری هم پیشنهاد داشت و گفته می‌شد دو باشگاه بزرگ اروپایی هم خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم

او در نشست خبری خود و در مورد دلیل پیوستنش به آرسنال گفت:« وقتی با میکل آرتتا(مربی) صحبت کردم، او به من گفت که چرا برای سه سال من را جذب کرده است. در ابتدا او قصد دارد سهمیه لیگ قهرمانان را برای آرسنال به دست بیاورد و در دو سال بعد نیز هدف آرسنال فتح این رقابت هاست. این همان چیزی بود که دوست داشتم از او بشنوم.

هفت سال در چلسی بودم و تقریبا به همه چیز رسیدم به جز لیگ قهرمانان. امیدوارم انتقال به آرسنال بتواند من را به این آرزو برساند.»

ویلیان ادامه داد:« البته شاید می توانستم در چلسی هم به قهرمانی اروپا برسم اما همه می دانند مشکل واقعی کجا بود. من 32 ساله ام و چلسی نمی خواست قراردادی سه ساله به من پیشنهاد بدهد. تصور می کردند که من به پایان فوتبالم نزدیک شده ام.

من توانایی هایم را قبلا اثبات کرده بودم و هنوز هم بازیکن خوب و موثری هستم. معتقدم لیاقت یک قرارداد سه ساله را داشتم. فرانک لمپارد(سرمربی چلسی) دوست داشت بمانم و  فصل قبل حتی بیش از تصوراتم نیز به من میدان داد. قبلا دو بازی فیکس بودم و سپس روی نیمکت می نشستم اما با لمپارد بیش از همیشه از فوتبال لذت بردم. لمپارد به من ایمان داشت ولی آرسنال چیزی که می خواستم را به من ارائه داد و ثابت خواهم کرد که اطمینان شان به من درست بوده است.»

ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم

ویلیان در مورد سن بالایش گفت:« سن فقط یک عدد است و اگر خوب و سالم زندگی کنید و تمرینات را به روش درستی انجام دهید، می توانید تا 35 سالگی در بالاترین سطح بمانید. برای من سن مشکلی محسوب نمی شود. هنوز می توانم برای برزیل بازی های بیشتری انجام دهم و می خواهم در جام جهانی 2022 نیز حاضر باشم. اگر در آرسنال خوب باشم، به این هدف نیز خواهم رسید.»

ویلیان در مورد احتمال جدایی پیر امریک اوبامیانگ گفت:« به آرسنال آمدم چون می توانیم برای فتح جام ها تلاش کنیم اما اوبامیانگ بخش بزرگی از این برنامه خواهد بود. او باید بماند و این برای من خیلی اهمیت دارد. اوبامیانگ فصلی 25-30 گل می زند و ما باید چنین مهره ای را حفظ کنیم. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ماست و من به دنبال این هستم تا برایش موقعیت گلزنی ایجاد کنم.»

ویلیان: برای فتح چمپیونزلیگ آرسنال را انتخاب کردم

پست بازی در آرسنال:«  سبک بازی آرسنال را خیلی دوست دارم. همه چیز در این باشگاه از جمله استادیوم آن ها فوق العاده است. فکر می کنم که آرسنال با وجود آرتتا فرصت بسیار خوبی دارد تا مجددا برای کسب عناوین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و اروپا به رقابت بپردازد. نمی توانم برای بازی کردن با پیراهن آرسنال و کمک به هم تیمی هایم صبر کنم.

پست بازی؟  نمی دانم، این موضوع را به آرتتا واگذار می کنم. من برای کمک به تیم، آماده بازی در هر موقعیتی هستم. می توانم در سمت راست، میانه زمین و در سمت چپ نیز بازی کنم. من می خواهم به تیم کمک کنم. در هر پستی که بازی کنم، تمام تلاش خود را برای آرسنال انجام خواهم داد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋