دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت مسجد سلیمان؛ من پنالتی نمی دهم

فوتبال بسته تیم تارتار یک رکورد تاریخی به ثبت رساند؛ نفت مسجد سلیمان؛ من پنالتی نمی‌دهم؛ تیم نفت مسجدسلیمان در حالی شب گذشته هفته پایانی لیگ نوزدهم را پشت سر گذاشت که آن‌ها موفق شدند یک رکورد جالب توجه را بعد از 15 فصل از آن خود کنند.

نفت مسجد سلیمان؛ من پنالتی نمی‌دهم

به گزارش ورزش هر چند تیم نفت مسجدسلیمان در دریایی از مشکلات مالی رها شده و بارها مهدی تارتار سرمربی این تیم در رسانه‌ها درباره مشکلات مالی تیمش صحبت کرده اما آن‌ها در مستطیل سبز همه تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند فصل رویایی خود را با یک برد به پایان برسانند؛ اتفاقی که شب گذشته رخ داد و آن‌ها توانستند در خانه تیم فانوس به دست پارس جنوبی جم را ببرند و آن‌ها به سوی لیگ یک بفرستند و خود نیز با یک پله صعود بالاتر از نساجی، لیگ نوزدهم را در جایگاه هشتم جدول به پایان ببرند تا یک فصل تاریخی برای نفت مسجدسلیمان به ثبت برسد.

اما فارغ از نتایج ثبت شده از سوی نفتی‌ها، آن‌ها یک رکورد ویژه را هم در لیگ نوزدهم تصاحب کردند؛ تیم مهدی تارتار هیچ‌گاه در فصل جاری به رقبای خود پنالتی نداد تا فصل را بدون ارتکاب حتی یک پنالتی به پایان ببرند. اولین و آخرین تیمی که توانسته بود در ادوار لیگ برتر این رکورد را به ثبت برساند، ابومسلم خراسان در لیگ چهارم بود که در آن زمان هم مهدی تارتار در قامت یک مدافع برای مشهدی‌ها باز می‌کرد و حال این رکورد بار دیگر در تیمی تکرار شد که مهدی تارتار سکان هدایت آن را برعهده داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋