دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چراغ سبز ستاره برزیلی برای ماندن در PSG

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن برای ماندن در این تیم چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز ستاره برزیلی برای ماندن در PSG

به گزارش ورزش، بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرارداد مدافع برزیلی پاری سن ژرمن یعنی تیاگو سیلوا نیز با این تیم به اتمام خواهد رسید. در این رابطه طی هفته‌های گذشته بحث های زیادی در رابطه با آینده تیاگو سیلوا مطرح شد و از بازگشت به سری آ به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها برای او یاد شد.

چراغ سبز ستاره برزیلی برای ماندن در PSG

پاری سن ژرمن برای اولین بار در تاریخ خود به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و یکشنبه شب در مسابقه پایانی به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. حالا اما کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن ابراز امیدواری کرده که بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درباره آینده‌اش در این تیم با مسئولان باشگاه فرانسوی مذاکره کند.

تیاگو سیلوا در این‌باره گفت: " سرنوشت در دست ماست. باشگاه 50 ساله شده و من آخرین سال قراردادم را با آنها پشت سر می گذارم. من هرچه در توان داشتم را برای تیم ارائه دادم. اگر بتوانم در این باشگاه ادامه دهم قطعاً مذاکره خواهیم کرد و نهایتاً بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋