دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صیادمنش به اردوی تیم ملی جوانان می آید؟

صیادمنش به اردوی تیم ملی جوانان می آید؟

درخواست عجیب پرویز مظلومی؛ صیادمنش به اردوی تیم ملی جوانان می آید؟؛ سرمربی تیم ملی درخواست کرد بازیکن ایرانی تیم فنرباغچه به اردوی تیم جوانان بیاید.

به گزارش ورزش، این روزها اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ایران در حال برگزاری است و طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، مسابقات چهارجانبه ای از روز پنج شنبه و با حضور تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران، پلیمر و تیم دانشجویان برگزار خواهد شد. 

پرویز مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی با تیم پلیمر درخصوص اضافه شدن الهیار صیادمنش بازیکن تیم فنرباغچه به اردوی تیم می‌گوید: این اتفاق خوبی است که اللهیار هم در این رده سنی می تواند به تیم ما کمک کند و حتما چنین بازیکن باتجربه ای برای تیم جوانان بسیار مفید و تاثیرگذار است. تنها شرط من این است که قبل از مسابقات و حداقل در اردوهای آخر صیادمنش را در اختیار داشته باشیم و اینطور نباشد که فقط برای تورنمنت به جمع ما اضافه شود. امیدوارم هماهنگی های لازم صورت بپذیرد و اللهیار در کنار بچه ها حاضر شود تا در کار و برنامه های ما قرار بگیرد. قطعا در اینصورت به ما کمک می کند و یک نیروی تازه ای به تیم تزریق خواهد شد.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی، در گروه نخست این رقابت ها با تیم های کامبوج، اندونزی و ازبکستان هم گروه است. این رقابت ها به میزبانی ازبکستان و با حضور 16 تیم برتر آسیا برگزار می شود که 4 تیم نخست مجوز حضور در مسابقات جام جهانی جوانان را در کشور اندونزی به دست می آورند. بر اساس اعلام AFC مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از 14 تا 31 اکتبر (23 مهر تا 10 آبان) برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋