دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناصر الخلیفی: در آستانه رسیدن به رویا هستیم

ناصر الخلیفی: در آستانه رسیدن به رویا هستیم

ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن پیروزی تیمش برابر لایپزیش را تاریخی توصیف کرد.

به گزارش ورزش، پاری سن ژرمن با برتری 0-3 مقابل لایپزیش برای اولین بار راهی فینال لیگ قهرمانان شد تا ناصر الخلیفی در آستانه رسیدن به آرزویش باشد. مالک قطری به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و البته تاکید کرد که هدف پاری سن ژرمن پیروزی در فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

 

ناصر الخلیفی: در آستانه رسیدن به رویا هستیم

 

ناصر الخلیفی گفت: "این یک عصر تاریخی است و ما برای اولین بار ایت که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته ایم. بازیکنان نمایش فوق العاده ای ارائه دادند و باید اذعان داشت بازی کردن مقابل لایپزیش آسان نیست. من به کادر فنی افتخار می کنم، ما بعد از سپری کردن دورانی دشوار بازی های خوبی را انجام دادیم. حالا ما در فینال بازی خواهیم کرد و این یک رویاست که امیدوارم ادامه یابد. دوست ندارم عصر امروز تمام شود، زیرا در حال سپری کردن لحظات فوق العاده ای هستیم.

 

می دانید که برای من هواداران بسیار مهم هستند، آنها امروز در کنار ما نیست، اما قلب شان با تیم است و این مسئله اهمیت زیادی دارد. ما مدت هاست که منتظر این پیروزی بودیم و این روز تاریخی متعلق به شما هواداران است. رویای ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است که حالا به آن نزدیک هستیم. من به بازیکنان گفتم که امشب شما فوق العاده بودید، اما نباید اینجا متوقف شویم و هدف ما پیروزی در فینال است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋