دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئیس مسی و اولین اقدام جنجالی برای انقلاب بارسلونا

اولین قربانی خشم لئو؛ رئیس مسی و اولین اقدام جنجالی برای انقلاب بارسلونا؛ به نظر می رسد خشم لیونل مسی باعث تغییر و تحول بزرگ امروز باشگاه بارسلونا شده است.

رئیس مسی و اولین اقدام جنجالی برای انقلاب بارسلونا

به گزارش ورزش، بعد از شکست تاریخی 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که روند یک انقلاب بزرگ در باشگاه کاتالانی آغاز شد و در ابتدا کیکه ستین از سمت سرمربیگری بارسا برکنار شد.

ساعاتی پیش اما به شکل رسمی مشخص شد که مدیر ورزشی فرانسوی بارسلونا یعنی اریک آبیدال نیز به پایان کار خود در این تیم رسیده و برکنار شده است؛ تغییری که احتمالاً در آینده بسیاری از بازیکنان بارسلونا نیز تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد.

رئیس مسی و اولین اقدام جنجالی برای انقلاب بارسلونا

با این حال طبق گزارشی که روزنامه انگلیسی میرر منتشر کرده به نظر می‌رسد که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی نقش مستقیم و یا غیر مستقیم در اخراج اریک آبیدال ایفا کرده است.

نمی توان این موضوع را پنهان کرد که لیونل مسی به عنوان برنده 6 باره توپ طلا و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، تاثیر بسزایی در تصمیمات باشگاه بارسلونا ایفا می کند.

از طرفی به نظر می‌رسد که مشاجره قدیمی بین اریک آبیدال و لیونل مسی باعث شده که که بعد از شکست عجیب بارسا مقابل بایرن مونیخ خشم فوق ستاره آرژانتینی فوران کند و در نهایت باعث اخراج مرد فرانسوی شود.

اختلاف بین مسی و آبیدال زمانی آغاز شد که مدیر ورزشی وقت بلوگرانا چند ماه پیش در مصاحبه ای که با روزنامه کاتالانی اسپورت انجام داد، اذعان داشت که بسیاری از بازیکنان بارسلونا از کار کردن زیر نظر ارنستو والورده رضایت نداشتند و به همین خاطر سرمربی اسپانیایی از سمت خود اخراج شده است.

در اقدامی که کمتر و یا شاید هرگز از لیونل مسی شاهد آن نبوده ایم، ستاره آرژانتینی روز بعد از این مصاحبه در صفحه اینستاگرام خود به اریک آبیدال حمله کرد تا درگیری بین دو نفر به اوج خود برسد.

رئیس مسی و اولین اقدام جنجالی برای انقلاب بارسلونا

در واقع به نظر می رسد که همه این ها روی هم جمع شده و نهایتاً منجر به این موضوع شده که اریک آبیدال بعد از رقم خوردن سنگین ترین شکست تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا از سمت مدیریت ورزشی بارسا کنار برود. از طرفی اینطور به نظر می آید که باشگاه بارسلونا این تصمیم را برای آرام کردن لیونل مسی و نهایتاً تمدید قرارداد او اتخاذ کرده است؛ همه اینها یعنی حکم اخراج توسط فوق ستاره آرژانتینی امضا شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋